۱۴۰۳/۰۲/۱۰

استقبال از انقلاب فناوری هوش مصنوعی

چگونه می‌توان از نیروی دگرگون کننده استفاده نماییم و به یک مبتکر در زمینه‌ی تخصصی کسب و کار خود تبدیل شویم؟
 استقبال از انقلاب فناوری هوش مصنوعی

جهان هر روز در حال دگرگونی است، سرعت رشد تکنولوژی های نوین این دگرگونی را از قرن ها به ثانیه ها تغییر داده و هر ثانیه از جهان با رویدادی تازه و پیچیده مواجه می گردد و در این اثنا دانش بشر بیشتر از هرزمانی در حال تغییر و تحول است، دانشی که از طرفی در حال انبوهش داده و از طرفی در حال تقلیل دانش به سطوح پایین است.

بنابراین به لحاظ نظری و عملی نیاز به ابزارهای قوی برای کشف، تولید، مدیریت و توسعه داده ها، اطلاعات و دانش بشری با تکنولوژی های نوین ضروری است. همه ما می دانیم در دنیایی که فناوری به سرعت در حال دگرگونی همه جنبه های زندگی ما است، زمان آن رسیده است که مرزها و محدوده‌های خود را دوباره تعریف کنیم و با انقلاب فناوری هم قدم شویم. کشف کنیم که چرا باید بر ترس از ورود فناوری های جدیدی همچون هوش مصنوعی غلبه کنیم و به جای مصرف کننده‌ی منفعل فناوری به تولید کننده‌ی فعال فناوری تبدیل شویم.

 ما اکنون با نمونه‌هایی از دنیای شگفت انگیز یادگیری ماشین و ساخت هوش مصنوعی از خود می‌پرسیم که چگونه می‌توان از نیروی دگرگون کننده آن استفاده نماییم و به یک مبتکر در زمینه‌ی تخصصی کسب و کار  خود تبدیل شویم و در هر قدم مرزی از فناوری،دانش  و مهارت را جابجا کنیم؟

 

انتهای پیام/

سایر تصاویر

 استقبال از انقلاب فناوری هوش مصنوعی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید