۱۴۰۳/۰۲/۰۷

نکات مهم در خصوص نظافت صنعت ساختمان

موضوع نظافت در صنعت ساختمان به طور کلی شامل، جمع آوری مواد و ذرات زائد و ضایعات ساختمانی و شستشوی تجهیزات و بخش های مختلف می باشد که در حفظ ایمنی و کیفیت ساخت ساختمان به میزان زیادی تاثیر گذار می باشد. گرد و غبار و ضایعات ساختمانی انواع مختلفی داشته و جمع آوری آنها از محیط کارگاهی اهمیت بالایی دارد.
نکات مهم در خصوص نظافت صنعت ساختمان

ساختمان سازی و صنعت ساختمان یکی از بزرگ ترین صنایع هر کشور رو به توسعه به حساب می آید. در این میان تجهیزات و دستگاه های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرند که در فرایند های مختلف ساخت، نگهداری و حتی نظافت ساختمان کارآیی بسیار دارند. برخی از این تجهیزات در حین ساخت و برخی پس از ساخت آن مورد استفاده هستند، اما برخی در هر دو زمان ساخت و پس از آن میتواند در نگهداری سازه تاثیر گذار باشد. از سری تجهیزاتی که در حفظ و نگهداری سازه ها در صنعت ساختمان به طور گسترده میتوان استفاده نمود، تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی هستند. این تجهیزات نظافت هم به منظور جمع آوری آلاینده ها از محیط کارگاهی و ساختمان سازی و هم به منظور ارتقا کیفیت نظافت آن پس از اتمام ساخت به کار گرفته می شوند.

تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم

شرکت  توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با سابقه 30 سال فعالیت در زمینه ارائه انواع تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه،‌ از بزرگترین ارائه دهندگاه تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی می باشد. تولید و فروش انواع ماشین آلات نظافت صنعتی کاربردی در صنعت ساختمان از جمله اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، سوییپر، واترجت صنعتی،دستگاه خوشبو کننده هوا و حتی مواد شوینده صنعتی از مهم ترین فعالیت ها و دستاورد های این شرکت به شمار می آید. از آنجا که محصولات این برند ایرانی همگام با استاندارد های ساخت تجهیزات نظافتی برند های مطرح خارجی است، کیفیت نظافت ارائه شده با این محصولات نیز هم سطح محصولات برند های خارجی می باشد.

اهمیت استفاده از دستگاه های نظافت مکانیزه در صنعت ساختمان

موضوع نظافت در صنعت ساختمان به طور کلی شامل، جمع آوری مواد و ذرات زائد و ضایعات ساختمانی و شستشوی تجهیزات و بخش های مختلف می باشد که در حفظ ایمنی و کیفیت ساخت ساختمان به میزان زیادی تاثیر گذار می باشد. گرد و غبار و ضایعات ساختمانی انواع مختلفی داشته و جمع آوری آنها از محیط کارگاهی اهمیت بالایی دارد. ذراتی همچون گرد و غبار بتن، خورده شیشه و مواد سیلیکونی، براده های چوت و فلز و آب آلوده ناشی از تخریب لوله های فاضلابی، از جمله موادی هستند که در آلودگی محوطه های ساختمانی تاثیر گذارند. جمع آوری این مواد با روش ها و تجهیزات نظافت صنعتی پیشرفته میتواند سرعت نظافت، کیفیت و همچنین امنیت محوطه کارگاه های صنعت ساختمان را افزایش داده و در کاهش هزینه های ناشی از بروز آسیب در تجهیزات و سلامت افراد موثر واقع گردد. تنوع طراحی و ساخت دستگاه های نظافت مکانیزه استفاده از آن در زمینه های مختلف صنعت ساختمان را امکان پذیر میکند و علاوه بر ارتقا سطح بهداشت و نظافت محیط کارگاه ساختمانی، در افزایش ایمنی صنعت ساختمان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. از این رو این تجهیزات نظافت به عنوان یکی از بخش های اصلی در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند.

تنوع دستگاه های نظافت صنعتی ساختمانی

شرکت ها و مجموعه های مختلفی دستگاه های گوناگونی به منظور حفظ و ارتقا سطح نظافت کارگاه های ساختمانی ارائه داده اند. این در حالی است که در کنار تنوع محصولات، برخورداری از سطح کیفیت و تجربه فعالیت مجموعه در این زمینه نیز تاثیر به سزایی در کارایی این تجهیزات مکانیزه نظافت دارد. انواع دستگاه های نظافتی همچون دستگاه های زمین شوی صنعتی، انواع مکنده ها، سوییپر ها و جاروبرقی های بزرگ صنعتی و تجهیزات شستشوی مکانیزه مانند کارواش ها و پولیشر ها از انواع تجهیزات نظافتی هستند که به طور گسترده در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرند. هر یک از این دستگاه ها به طور اختصاصی برای نظافت و شستشوی بخشی خاص بهینه شده اند. این تخصصی شدن مکانیزم کار دستگاه، ارتقا سطح کیفیت در نظافت ارائه شده توسط دستگاه را تضمین نموده و به حفظ سرمایه شما منجر خواهد شد.

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید