۱۴۰۳/۰۲/۱۵

قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه، از قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه خبر داد.
قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی کرمانشاه

به گزارش اخبار ساخته ها؛ انشااله کولانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز راستای صیانت از عرصه‌های ملی و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، در اراضی ملی در پلاک ۱۸۰ سه قطعه به مساحت ۲ هزار و ۴۵۱ مترمربع از بخش مرکزی موسوم به تبرآباد شهرستان کرمانشاه تخریب و قلع و قمع شد.

وی افزود: این اقدام براساس رأی قضایی صادره و با حضور نماینده دادستان، عوامل نیروی انتظامی و مامورین یگان حفاظت اداره‌کل و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمانشاه اجرایی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار در هر سرزمینی است که در زمره انفال و متعلق به تمامی نسل‌هاست، لذا هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در آن جرم تلقی شده و به‌شدت با متخلفین برخورد خواهد شد این مقام مسؤول از آحاد مردم خواست از هرگونه خرید و فروش اراضی در عرصه‌های طبیعی و حتی کشاورزی بدون استعلام قانونی از دستگاه‌های ذی‌ربط جدا خودداری کنند که در صورت عدم توجه عواقب این‌چنینی را به همراه خواهد داشت.

وی از تمامی همشهریان خواست در همیاری طبیعت و همگامی با حافظان این ارزش‌های الهی با مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی سریعا مراتب را به  شماره تلفن امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر: فارس

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید