۱۴۰۳/۰۵/۰۶

فیلم / بیل مکانیکی XE7000 با حجم سطل 35 متر مکعب

کابین بیل مکانیکی XE7000 مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع با قدرت الکتریکی خالص است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ بیل مکانیکی XE7000 با حجم سطل 35 متر مکعب سیستم کنترل بسیار کارآمد و قابل اعتمادی دارد و  فن آوری پیشرفته حفظ انرژی و ایمنی قابل اعتمادی  دارد این بیل مکانیکی بسیار بادوام است و همچنین تعمیر و نگهداری آن آسان است و محیط کار آرام و دوستانه ای هم دارد.

سیستم نظارت هوشمند و سیستم خود آنالیز این بیل مکانیکی  می تواند خطاها را سریع اعلام کند.خطا می تواند وضعیت عملکرد بیل مکانیکی را در زمان واقعی نظارت کند. دوربین های متعددی برای گرفتن تصاویر از محیط اطراف نصب می شوند و این تصاویر در کنار هم قرار می گیرند و به عنوان یک تصویر پانوراما 360 درجه در مقابل اپراتور نمایش داده می شوند که ایمنی عملیات را بهبود می بخشد. سنسور گام سطح دو محوره می تواند زاویه دستگاه را نسبت به سطح افقی در زمان واقعی نظارت کند و این می تواند به اپراتور کمک کند تا از عملیات خطرناک جلوگیری کند. قطعات اصلی ساختاری طرح های جعبه ای شکل هستند که موقعیت های بحرانی آنها از مواد با استحکام بالا ساخته شده است، همراه با طراحی بهینه سازی دینامیک و اجزای محدود، مقاومت در برابر خستگی بالا و عمر طولانی تضمین شده است.

این بیل مکانیکی تعمیر و نگهداری سریع و راحتی را دارد، سیستم روغن کاری الکتریکی متوجه تمرکز و روانکاری نقاط محوری می شود. سیستم تزریق متمرکز می تواند انواع روغن ها و گریس ها مانند روغن هیدرولیک، روغن دنده چرخشی و روغن جعبه انتقال را دوباره پر کند. کابین مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع با قدرت الکتریکی خالص است. کمک فنر پشتیبان چند نقطه ای می تواند ضربه ها را کاهش دهد و صداها را کاهش دهد. علاوه بر این، کابین دارای ترتیب معقولی از سوئیچ ها و دستگیره ها و چیدمان جمع و جور صندلی سرنشین جلو، جعبه ذخیره سازی و لایه های پنجره هوای برگشت تهویه مطبوع است. علاوه بر این، شیشه جلوی فوق العاده بزرگ میدان دید وسیعی را ارائه می دهد. علاوه بر این، کابین فضای عملیاتی باز و وسیعی را برای اپراتور ایجاد می کند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید