۱۴۰۳/۰۲/۰۸

شیر آلات KWC

شرکت کی دبیلیوسی در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال 1380 به بهره برداری رسید.
شیر آلات KWC

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ این شرکت در سال 1363 در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال 1380 به بهره برداری رسید، کارخانه ای مجهز و با استانداردهای بالا که قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کیفیت و طراحی چشمگیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد.لذا شرکت شیرهای ساختمانی وصنعتی ایران تحت لیسانس شرکت KWC سوئیس این مهم را به انجام رسانده و کارخانه را که مجهز به ریخته گری ماشینکاری ، پولیش ، آبکاری و قالب سازی می باشد با انتقال تکنولوژی از KWC و تحت لیسانس آن برند ، راه اندازی شد و محصولات خود را به بازار ایران و بین المللی عرضه می نماید این امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی و همچنین ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور گردیده است . امروزه KWC ایران به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است .

شرکت کی دبلیوسی در حال حاضر تولید کننده شیرآلات ساختمانی ، شیرآلات بهداشتی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ،شیرآلات ترموستاتیک، شیرآلات الکترونیکی و فلاش تانک توکار است.

پروژه های انجام شده

ایزد یار ، باغ موزه دفاع مقدس ، مجتمع مسکونی باغ بهشت ، ایران فارما ، برج نگار ، اتو بانک ملت ، مرکز تجاری ارگ ، هتل آراز ، مرکز تجاری کوروش ، فرودگاه مهر آباد ، سینما آزادی ، و.......

انتهای پیام/

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید