۱۴۰۳/۰۲/۰۸

ویژگی‌های جالب شیرآلات لمسی

از زمان های گذشته تا به امروز، مدل های مختلفی از شیرآلات بهداشتی از جمله شیر آب لمسی تولید شده است.
ویژگی‌های جالب شیرآلات لمسی

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ از زمان های گذشته تا به امروز، مدل های مختلفی از شیرآلات بهداشتی از جمله شیر آب لمسی تولید شده است. این دسته از ابزار ها برای رفع نیاز انسان ها، در مدل های مختلف طراحی شده اند. از شیرآلات ساختمانی در تمامی مکان ها از جمله مکان های خصوصی و عمومی می توان استفاده کرد. به همین دلیل تولید و خرید شیرآلات بهداشتی اهمیت پیدا کرده است. با توجه به مطالبی که اشاره کردیم، شرکت های مختلفی شیرآلات بهداشتی را تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

شیرآلات لمسی چه نوع شیرآلاتی هستند؟

همانگونه که اشاره کردیم برخی از شیرآلات بهداشتی بر اساس نحوه عملکردی که دارند به‌ عنوان شیرآلات لمسی شناخته می ‌شوند. این دسته از شیرآلات بهداشتی دارای سنسور های لمسی هستند که ممکن است به صورت الکتریکی و یا خازنی کار کند. سنسور های مربوط به شیرآلات لمسی در صورت شناسایی لمس عمل می کند و جریان آب در این دسته از شیرآلات برقرار می شود.

ویژگی های مثبت مربوط به شیرآلات لمسی

این دسته از شیرآلات بهداشتی با توجه به سنسور های لمسی که در آنها به کار برده شده است حساسیت زیادی دارند. با توجه به این مسئله می توان ویژگی های مثبتی برای این دسته از شیرآلات بهداشتی در نظر گرفت. به گونه ای که این شیرآلات بهداشتی بلافاصله پس از لمس فعال می شود و جریان آب در آن قطع و وصل می شود. به همین دلیل این دسته از شیرآلات بهداشتی معمولا میزان اصراف آب در آن ها کمتر است و در نتیجه ها در هزینه های مربوط به مصرف آب صرفه جویی می شود.

از دیگر ویژگی های مثبت شیرآلات لمسی این است که با توجه به میزان حساسیت بالایی که سنسور های این دسته از شیرآلات دارند، به لمس کمتری نیاز دارند و در نتیجه بهداشتی که این دسته از شیرآلات دارند بسیار زیاد است. علاوه بر این، این ویژگی سبب می شود که تمیز کردن این وسایل کار آسان تری باشد و میزان آلودگی آن ها کاهش پیدا کند.

با توجه به طراحی که برای شیرآلات لمسی در نظر گرفته شده است معمولا استفاده از آن ها کار بسیار راحتی است. به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند که از این مدل شیرآلات بهداشتی برای ساختمان های خود استفاده کنند. به گونه ای که شیرآلات لمسی را می توان در آشپزخانه و ظرفشویی و یا دستشویی ها بکار گرفت.

دوام بالا و طولانی مدت شیرآلات لمسی نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن ها است. به شکلی که این دسته از شیرآلات بسیار با کیفیت هستند و در عین حال آبکاری که برای آن ها بکار گرفته شده است، سبب شده است که دوام بیشتری داشته باشند و احتمال به تعمیر نیاز داشتن این شیرآلات پایین باشد.

ظاهر و طراحی زیبایی که این دسته از شیرآلات بهداشتی دارند نیز از جمله ویژگی های مثبت شیرآلات لمسی است. این گروه از شیرآلات بهداشتی در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. به همین دلیل شرکت های زیادی وجود دارند که این مدل از شیرآلات را تولید می کنند.

معایب شیرآلات لمسی

گاهی اوقات می توان ویژگی های منفی را نیز برای شیرآلات لمسی در نظر گرفت. به شکلی که این گروه از شیرآلات با توجه به اینکه قطعات هوشمندی در آن ها بکار گرفته شده است، معمولا قیمت بیشتری دارند. به همین دلیل افرادی که هزینه زیادی ندارند ممکن است که قادر به خریداری شیرآلات لمسی نباشند.

علاوه بر این نصب شیرآلات لمسی کار آسانی نیست. به همین دلیل برای نصب این دسته از شیرآلات بهتر است که به متخصصان نصب شیرآلات بهداشتی مراجعه کرد.

پیدا کردن و تعویض قطعات الکتریکی و هوشمندی که در این شیرآلات بکار گرفته شده است، ممکن است کار آسانی نباشد. این ویژگی را نیز می توان جز ویژگی های منفی شیرآلات لمسی در نظر گرفت. در حالی اگر به نمایندگی ها و یا مراکز خرید شیرآلات لمسی معتبر مراجعه کرد، احتمال به وجود آمدن این مساله بسیار پایین است.

انتهای پیام/

منبع خبر: شیرآلات و تجهیزات بهداشتی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید