۱۴۰۳/۰۲/۲۶

شرکت کیان رهام پارسه هرموویس

شرکت کیان رهام پارسه که دپارتمان تولید، نوآوری و بازرگانی شرکت ساختمانی و انبوه سازی کیان بتون پارسه می باشد.
شرکت کیان رهام پارسه هرموویس

به گزارش اخبار ساخته ها؛ بخش R&D شرکت کیان بتون پارسه از 4 متخصص امور بازرگانی و ساختمانی تشکیل گردیده است و وظیفه آن ها تحقیق و بررسی در خصوص محصولات جدید، خلاقیت ها، اختراعات در کشورهای پیشرفته دنیا، و یا هر خدماتی که برای امور ساخت و ساز ایران جذابیت داشته باشند، می باشد .

 این واحد در سال 1395 به اهمیت و مزایای مش بنر پی برد و پس از یک سال مطالعه و مذاکره با کارخانه های تولید مواد اولیه و آگاهی از جزئیات تولید آن پیشنهاد نمود جهت هرموویس شرکت جداگانه ای ثبت و تولید این محصول در قالب مجموعه ای مستقل به جریان بیفتد که در پی آن شرکت کیان رهام پارسه تاسیس گردید .

خط مشی کیان رهام

  1. تعهد : ما معتقدیم یکی از مهمترین مولفه های معرفی یک سازمان میزان تعهد پذیری و ملزم نمودن خود و زیر مجموعه به انجام درست وظایف می باشد.
  2. صداقت : ما باور داریم صداقت یکی از مهمترین پایه های ترقی یک سازمان است و بدون صداقت حتی چنانچه در ابعاد دیگر پیشرفت هایی و جود داشته باشد، نتیجه امر شکست است .
  3. کیفیت : کیان رهام مدعی است، محصول هرموویس نه تنها توسط نیروهای با تجربه و متخصص اجرا می شود، بلکه از مرحله صفر تا 100 توسط واحد کنترل کیفیت نظارت می شود. گواهی این امر ضمانت و خدمات پس از فروش این محصول می باشد.
  4. مشتری مداری : کیان رهام معتقد است در صورت انجام درست و با کیفیت، چنانچه نتوانیم رضایت مشتریان را جلب نماییم، شکست خورده ایم . افتخار ما اخذ رضایت نامه از مشتریان پس از ارائه کامل محصول می باشد .

انتهای پیام/

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید