۱۴۰۳/۰۲/۲۷

نحوه اتصال مش بنر

نحوه اتصال مش بنر پیچیدگی های فنی و اجرایی خاص خودش را داراست.
نحوه اتصال مش بنر

به گزارش اخبار ساخته ها؛ نحوه اتصال مش بنر پیچیدگی های فنی و اجرایی خاص خودش را داراست. بخشی از این کار توسط آلات و ادوات از قبل طراحی و ساخته شده اجرا می گردد و بخش دیگر مانن اتصال مش و سازه توسط سایت طراحی و ساخته می شود.

تفاوت مش بنر و بنر معمولی

مواد تشکیل دهنده

بنر معمولا از پی وی سی (PVC) ساخته می شود ولی مواد اولیه مش بنر از پلی پروبلین (pp) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) می باشد.

قابلیت بازیافت

پی وی سی متاسفانه قابل بازیافت نمی باشد ولی مواد مصرفی مش بنر 80% قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست است.

کیفیت ساخت

با توجه به مواد اولیه و روند ساخت مش بنر و بنرهای معمولی، کیفیت نهایی مش بنر بسیار بالاتر می باشد و همین امر باعث می شود که ماندگاری آنها بسیار بیشتر از بنرهای معمولی باشد و در محیط های بیرونی بسیار کاربردی تر عمل کند.

ساختار و ظاهر

همانگونه که از اسم مش بنر پیداست، ظاهر آن بصورت شبکه توری مانند می باشد در حالیکه بنر معمولی اینگونه نیست و همین تفاوت باعث کارایی فوق العاده مش بنر در مقابل بنر معمولی می شود.

قابلیت استفاده در محل های بادخیز

وجود سوراخ های ریز به واسطه ساختار شبکه ای آنف باعث می شود جریان هوا به راختی از مش بنر عبور کند و همین امر موجب علاقه به استفاده از آن در محیط های بیرونی و حتی محیط هایی که در معرض بادهای شدید هستند، می شود.

قابلیت شفافیت (TRANSPARENCY)

خصیصه های دیگر مش بنرها، قابلیت شفافیت  (TRANSPARENCY) آنها می باشد که در واقع به واسطه سوراخ های موجود، نور می تواند از آن عبور کند. این نیز یکی از قابلیت های جذب مش بنرها جهت استفاده ی فراگیر آنها می باشد.

هرموویس

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید