۱۴۰۳/۰۲/۰۹

سرمایه گذاری در شهرستان سیریک

سه زیر ساخت گردشگری در شهرستان سیریک به بهره برداری رسید
سرمایه گذاری در شهرستان سیریک

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمد محسنی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان سیریک با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن مناظر طبیعی زیباو پتانسیل‌های گردشگری فراوان، جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است، افزود: توسعه گردشگری سیریک با ایجاد زیرساخت‌گردشگری می‌تواند یک عامل مهم برای رونق اقتصادی و توسعه منطقه ای باافزایش تعداد گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این منطقه باشد.

او با اشاره به اینکه این زیر ساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده، اظهار کرد: این زیر ساخت‌ها شامل تکمیل زیرساخت و سامان‌دهی ساحل گروک، تکمیل زیرساخت ساحل سیریک و ایجاد زیر ساخت در روستای طاهرویی بوده است.

محسنی ادامه داد: تکمیل محوطه‌سازی با کف‌پوش بتنی به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع در پارک ساحلی سیریک، محوطه‌سازی و پیاده رو به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع در پارک ساحلی گروک، فاز اول برق‌رسانی به ساحل طاهرویی به طول ۲۴۰۰ متر از جمله زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سیریک هستند. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: اعتبار این زیرساخت‌ها از محل سفر رئیس‌جمهوری به استان و اعتبارات ملی و استانی پرداخت شده است.

منبع خبر: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید