۱۴۰۳/۰۲/۰۷

حفظ استاندارد نظافت به روش PDIR

در مورد ایده‌آل بودنِ روش PDIR برای اطمینان از پاکیزگی در تمام طول سال در صنعت مراقبت‌های بهداشتی، بحث می‌کند.
حفظ استاندارد نظافت  به روش PDIR

به گزارش اخبار ساخته ها به نقل از ماهنامه « ویکی کلین » حفظ بهداشت در مراکز مراقبت بهداشتی، برای تضمین ایمنی بیماران و کارکنان بسیار مهم است؛ درحالی که تمرکز بر از بین‌بردن باکتری‌ها در بخش‌ها، اتاق‌های جراحی و اتاق‌های درمان، جزء اولویت‌ها محسوب می‌شود. همچنین مهم است که به شکل وسیع‌تر نیز توجه لازم را داشته باشیم.حصول اطمینان از نظافت تجهیزات به شیوه‌ای درست و پیشگیرانه، به کاهش زمان لازم برای تمیز کردن دوباره آن‌ها کمک می‌کند. برای این‌که مدیران تسهیلات بتوانند به راحتی تلاش‌های خود را متمرکز کنند، کارچر روش «PDIR» را ایجاد کرده است. این روش بر حفظ استانداردهای بالا در نظافت به شکلی کارآمد در چهار بخش «نظافت پیشگیرانه، نظافت روزانه، نظافت میانی و نظافت ترمیمی» تمرکز دارد.
نظافت پیشگیرانه (Preventative cleaning)

نظافت پیشگیرانه بر جلوگیری از ورود آلودگی از بیرون به راهروها، ورودی‌ها و اتاق‌ها تمرکز دارد. این روش تا دو سوم از جمع‌ شدن کثیفی و زباله‌های ناخواسته در داخل ساختمان را کاهش می دهد

ورودی‌ها و لابی‌های شلوغ، مستعد تجمع میکروب‌ها هستند زیرا روزانه صدها نفر از آن‌ها عبور می‌کنند. برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل ساختمان، مدیران تأسیسات باید روی نظافت مسیرها، حیاط‌ها و محوطه‌های پارکینگ تمرکز کنند.

جاروبرقی‌ها برای این کار ایده‌آل هستند زیرا می‌توانند خاک را جمع و تا 300 مترمربع گردوغبار را جارو کنند. از آن‌جایی که از بین ‌بردن کامل همه کثیفی‌ها در هنگام ورود به یک مکان، غیرممکن است، اطمینان از نظافت مناسب کف‌ها ضروری است.

780 Kärcher's FloorPro Wipe Care RM یک پاک‌کننده قوی برای کف‌های مقاوم در برابر آب است.

 

  • نظافت روزانه (Daily maintenance cleaning)

نظافت و نگهداری روزانه به مدیران تأسیسات اجازه می‌دهد تا همیشه همه‌چیز مرتب باشد و از تجمع کثیفی جلوگیری شود. این امر کمک می‌کند تا بیماران و کارکنان بیمارستان به یک محیط تمیز وارد شوند.

یکی از بخش‌هایی که باید در طول نظافت روزانه روی آن تمرکز کرد، نگهداری از کف‌پوش است. حرکت‌کردن افراد در تمام بخش‌های بیمارستان باعث می‌شود که کثیفی‌ها به راحتی پخش شوند. اگر این آلودگی‌ها به شکل مناسبی تمیز نشوند، منجر به آسیب خواهند شد.

برای از بین بردن کثیفی‌های ناخواسته، خشک‌کن‌های اسکرابر کارچر ایده‌آل هستند؛ زیرا می‌توانند آلودگی‌های نرم را در یک مرحله کاملاً از بین ببرند و سطوح را بلافاصله خشک و تمیز کنند.

برای فضاهای باریک، خشک‌کن‌های اسکرابر بسیار مؤثر هستند؛ زیرا مانور دادن با آن‌ها آسان است.

 

  • نظافت میانی (Intermediate cleaning)

نظافت میانی هر چند وقت یک‌بار به حفظ استاندارد بالایی از تمیزی کمک می‌کند و می‌تواند در زمان و هزینه‌های نظافت صرفه‌جویی کند.

انتخاب روش مناسب هنگام نظافت میانی برای به حداقل‌رساندن خطرات بسیار مهم است. به عنوان مثال: آب اضافی در راهروهای منتهی به اتاق‌های جراحی می‌تواند به یک خطر برای سلامتی تبدیل ‌شود. اسکرابرهای مداری و استوانه‌ای برای شست‌وشوی کف‌های سخت ایده‌آل هستند تا کثیفی‌ها را از سطح پاک کنند بدون این‌که آن ناحیه خیس شده و غیرقابل استفاده باشد.

 

  • نظافت ترمیمی (Restoring the original condition)

سطوح، ممکن است به دلیل جابه‌جایی افراد، وسایل یا تخت‌های چرخ‌دار در بیمارستان آسیب ببینند و در برخی مواقع نیاز به نظافت کامل دارند.

با استفاده از سه روش نظافت که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، میزان نظافت کامل کاهش می‌یابد و در زمان، مواد و منابع کارکنان صرفه‌جویی می‌شود. به منظور بازگرداندن طبقات به حالت اولیه خود، باید آن‌ها را جدا کرده و با یک لایه محافظ جدید پوشش دهید.

شوینده مناسب، یک راه‌حل مؤثر است که می‌تواند همراه با خشک‌کن‌های اسکرابر خود برای از بین‌بردن پوشش‌های موم و پلیمری، کثیفی و چربی مورد استفاده قرار گیرد و به مدیران تأسیسات اجازه می‌دهد کف را دوباره پوشش داده و آن را به حالت قبل برگردانند. علاوه بر این هنگامی که سیستم کارچر با فرآیند تمیزکردن PDIR همراه شود، راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای نظافت ارائه می‌کند که تمیزی و نگهداری از امکانات بهداشتی را ارتقاء می‌دهد.

 

ضدعفونی‌کننده دست ایده‌آل بدون لمس

شستن دست‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانیم برای کاهش انتقال COVID-19 انجام دهیم. درحالی که شستن مستقیم دست‌ها با صابون‌ها و ضدعفونی‌کننده‌های الکلی می‌تواند تا حد زیادی خطر آلودگی و عفونت را کاهش دهد، آلودگی نیز می‌تواند با لمس ‌کردن خودِ تجهیزات بهداشتی رخ دهد. هر چیزی که به‌طور مرتب لمس شود، می‌تواند محلی برای رشد میکروب‌ها باشد و خطر انتشار ویروس‌ها و باکتری‌ها را افزایش دهد.

رای تجهیزاتی که در معرض آلودگی متقاطع هستند، صابون‌های بدون لمس و دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست، ایده‌آل هستند زیرا این بهترین راه برای شستن و یا ضدعفونی‌کردن دست‌ها در مکان‌های عمومی مؤثر و ایمن است.

 

  • دستگاه پخش ماژولار

دیسپنسرهای بدون لمس ماژولار Brightwell برای پخش صابون مایع یا ضدعفونی‌کننده دست ایده‌آل است.

مکانیسم بدون لمس، بالاترین میزان بهداشت دست را ایجاد می‌کند. پمپ‌های قابل تعویض و ظروف پرکننده کیسه‌ای برای انعطاف‌پذیری بیشتر در دسترس هستند.

نیازی به اتصالات الکتریکی نیست، زیرا هر دیسپنسر از نظر اقتصادی توسط باتری‌های سایز C کار می‌کند؛ همچنین دارای عملکرد سوئیچ خودکار بین دو محفظه باتری برای مدت زمان طولانی‌تر است.

برای اطمینان از صرفه‌جویی در هزینه، دستگاه دارای حالت خواب و سنسوری است که از تحویل تصادفی صابون جلوگیری می‌کند. می‌توانید با چاپ لوگوی شرکت خود بر روی دستگاه، آن را سفارشی کنید و از بین رنگ‌های مختلف انتخاب خود را انجام دهید.

 

  • ایستگاه‌های ضدعفونی دست

دیسپنسرهای Brightwell یک پایه تلسکوپی با قابلیت مونتاژ آسان را برای دستگاه بدون لمس ماژولار خود ارائه می‌دهند. به همین دلیل این ضدعفونی‌کننده دست، در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود. این ایستگاه بهداشتی مستقل برای تمام مکان‌ها، از جمله بیمارستان‌ها، اتاق‌های جراحی، سوپرمارکت‌ها، مدارس، ادارات و... عالی است.

 

  • ضدعفونی‌کننده دست با طراحی نوآورانه

سانیدوز(Sanidose) یک سیستم ضدعفونی‌کننده دست جدید با طراحی نوآورانه است که مقدار ثابت و قابل اعتماد ضدعفونی‌کننده دست را فراهم می‌کند. این سیستم یک دستگاه ضدعفونی‌کننده دست منحصر به‌فرد است که به کیسه‌ها، کارتریج‌ها یا باتری‌های یک‌بارمصرف متکی نیست و محدوده ظرفیت 3000 تا 50000 دوز را ارائه می‌دهد.

این سیستم دارای مدل‌های مختلفی است و برای همه مکان‌ها از کافه‌ها گرفته تا فرودگاه‌ها مناسب است.

سانیدوز همه‌کاره می‌تواند با رنگ و لوگوی دلخواه، سفارشی‌سازی و به بخش جدایی‌ناپذیر از محیط کسب‌وکار شما تبدیل شود.

 

  • دستگاه حوله‌دستی کاغذ برش خودکار

زمانی که دست‌های خود را خشک نکنیم، شستن دست‌ها نتیجه معکوس دارد، زیرا مرطوب ‌بودن پوست می‌تواند میکروب‌ها را پخش کند.

برای خشک ‌کردن بهداشتی دست، برایتول دیسپنسر حوله‌دستی کاغذی اتوکات (Autocut) خود را ارائه می‌دهد. اتوکات یک جایگزین عالی برای توزیع‌کننده دستمال استاندارد است، زیرا کاربران می‌توانند دستمال کاغذی را بدون دست‌زدن به دستگاه بردارند و آلودگی متقابل را به حداقل برسانند.

محصولات بدون لمس در دستشویی‌های عمومی، سوپرمارکت‌ها، آشپزخانه‌های تجاری، بیمارستان‌ها و هر منطقه‌ای که میکروب‌ها می‌توانند منتقل شوند، مزایای زیادی دارند. آن‌ها راه‌حلی مقرون به‌صرفه، ایمن و بهداشتی هستند. از کوچک‌ترین دستشویی‌ها گرفته تا بزرگ‌ترین فرودگاه‌ها، برایتول دیسپنسر راه‌حل‌هایی برای مبارزه با COVID-19 دارد.

برایتول دیسپنسر یک طراح مستقل جهانی و تولیدکننده سیستم‌های نوآورانه صابون، کاغذ و مواد شیمیایی برای صنعت بهداشت و نظافت است.

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید