۱۴۰۳/۰۲/۱۸

توانمندسازی کارمندان و کارگران بخش های صنعتی و اداری

اطلاعات آموزشی حاضر در کارگاه های جامع، کاربردی ترین روش های نوین علمی است که توسط متخصصین حوزه سلامت و صنعت ارائه خواهد شد.
توانمندسازی کارمندان و کارگران بخش های صنعتی و اداری

به گزارش اخبار ساخته ها؛ نادر چرخگرد، دکتر روانشناس در یادداشتی نوشت:

به مجموعه کارگاه های جامع ما که برای توانمندسازی و ارتقای مهارت های کارکنان و کارگران صنعتی طراحی شده اند، خوش آمدید. به عنوان برگزار کننده کارگاه های آموز شی حوزه صنعت و سلامت، ما اهمیت ایجاد یک محیط کاری مثبت و پرورش رشد و توسعه نیروی کار شما را درک می کنیم. کارگاه های ما به طور خاص برای رسیدگی به چالش های منحصر به فرد کارمندان و کارگران بخش های صنعتی و اداری ساخته شده اند و آنها را با ابزارها و دانش ارزشمندی برای پیشرفت در نقش های حرفه ای خود مجهز می کنند.

اطلاعات آموزشی حاضر در کارگاه های جامع، کاربردی ترین روش های نوین علمی است که توسط متخصصین حوزه سلامت و صنعت ارائه خواهد شد. تفاوت کارگاه های ارائه شده توسط گروه ما، تمرکز کامل بر روی نکات کاربردی در صنعت با پشتوانه مقالات به روز و علمی دنیاست.

موضوعات مطرح شده در کارگاه جامع:

1- توسعه رهبری: در این بخش بر تقویت مهارت های رهبری مانند ارتباطات موثر، تصمیم گیری و مدیریت تیم تمرکز دارد. شرکت کنندگان تکنیک هایی را برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در دیگران، حل تعارضات و پرورش فرهنگ کاری مثبت می آموزند.

2- مدیریت استرس: در این بخش به کارکنان کمک می کند تا استراتژی هایی را برای مقابله با استرس محل کار، ایجاد انعطاف پذیری و حفظ تعادل بین کار و زندگی ایجاد کنند.

3- حل تعارض: در این بخش ابزارها و تکنیک هایی را برای حل و فصل تعارضات به صورت سازنده ارائه می دهد. شرکت کنندگان مهارت های ارتباط موثر، گوش دادن فعال و حل مسئله را برای رسیدگی به تعارضات، ارتقای روابط مثبت و ایجاد یک محیط کاری مشارکتی می آموزند.

4- تیم سازی: در این بخش بر فعالیت ها و تمرین هایی تمرکز دارد که کار تیمی، اعتماد و همکاری موثر را در بین کارکنان ترویج می کند. شرکت کنندگان درک عمیق تری از پویایی تیم ایجاد می کنند، ارتباطات را بهبود می بخشند و روابط قوی برای دستیابی به اهداف مشترک ایجاد می کنند.

5- تنوع: در این بخش آگاهی را در مورد اهمیت تنوع افزایش می دهد و به سوگیری ها می پردازد. این امر با تقو یت درک و درک دید گاهها، فرهنگها و زمینه های مختلف، فراگیری را ترویج میکند و فرهنگ محیط کار فراگیرتر و هماهنگ تر را ایجاد میکند.

6- انگیزه و مشارکت کارکنان: در این بخش به بررسی استراتژی هایی برای افزایش انگیزه، مشارکت، رضایت شغلی و بهره وری کارکنان می پردازد. شرکت کنندگان در مورد عواملی که انگیزه، هدفگذاری، شناخت و تکنیکهای بازخورد را برای ایجاد نیروی کاری با انگیزه تر و متعهدتر هدایت میکنند، یاد میگیرند.

7- ارتباط موثر: در این بخش بر تقویت مهارت های ارتباطی، گوش دادن فعال و ترویج ارتباطات واضح و مختصر در سازمان تمرکز دارد. شرکت کنندگان یاد می گیرند که ایده ها را به طور موثر بیان کنند، به طور فعال گوش کنند و سبک های ارتباطی خود را با مخاطبان مختلف تطبیق دهند و ارتباطات کلی سازمانی را بهبود بخشند.

8- مدیر یت تغییرات: در این بخش به کارکنان در درک و انطباق با تغییرات سازمانی کمک می کند. شرکت کنندگان تکنیکهایی را برای مدیریت انتقال، پذیرش تغییر و کاهش مقاومت می آموزند. این به ایجاد یک انتقال روانتر، حفظ روحیه کارکنان و تضمین اجرای موفقیت آمیز تغییرات کمک می کند.

9- تعادل بین کار و زندگی: در این بخش ابزارها و تکنیک هایی را برای دسیابی به تعادل سالم بین مسئولیت های کاری و زندگی شخصی ارائه می دهد. شرکت کنندگان مدیریت زمان، اولویت بندی و استراتژی های مراقبت از خود را برای کاهش استرس ، بهبود رفاه و افزایش تعادل کلی کار و زندگی یاد میگیرند.

10- مدیریت عملکرد: در این بخش به کارکنان در مورد هدف گذاری، ارزیابی عملکرد، بازخورد و برنامه ریزی توسعه شخصتی آموزش می دهد. شرکت کنندگان یاد میگیرند که چگونه اهداف هو شمندانه را تعیین کنند، بازخورد سازنده دریافت کنند و برنامه های تو سعه شخصی را برای بهبود عملکرد و دستیابی به رشد حرفهای ایجاد کنند.

11- هوش هیجانی: در این بخش مهارت های هوش هیجانی از جمله خودآگاهی، خودتنظیمی، همدلی و مهارت های اجتماعی را تقویت می کند. شرکت کنندگان درک عمیق تری از احساسات خود ایجاد می کنند و تکنیک هایی را برای مدیریت موثر احساسات، همدلی با دیگران و ایجاد روابط بین فردی قوی یاد می گیرند. 12- مدیریت زمان: در این بخش به کارکنان تکنیک های مدیریت زمان موثر برای اولویت بندی وظایف، مدیریت ضرب االجل ها و افزایش بهره وری را آموزش می دهد. شرکت کنندگان یاد میگیرند که اولویتها را شناسایی کنند، فعالیتهای اتلاف وقت را حذف کنند و از ابزارها و استراتژ ی های مدیریت زمان برای انجام کارها به نحو احسن استفاده کنند.

کارگاه ویژه آیین مذاکره:

در این کارگاه، چارچوب قوانینی برای انجام مذاکرات موفق و سازنده آموزش داده می شود. به قوانین منصفانه همراه با احترام در دایره مذاکره پرداخته می شود و ارتباط آزاد در افراد حاضر تاکید می شود.

موضوعات مد نظر در کارگاه ویژه آیین مذاکره:

1- شخصیت شناسی مقدماتی

2- شخصیت شناسی پیشرفته

3- آمادگی قبل از مذاکره

4- شنیدن فعال

5- تمرکز بر موضوعات مشترک

6- جداسازی شخصیت از مسئله

7- انعطاف پذیری

8- رویکرد راه حل مدار سودمند

9- استفاده از معیارهای عینی

10- حفظ رویکرد حرفه ای

11- تمرکز بر ایجاد رابطه بلند مدت سودمند

تمامی سرفصل های ارائه شده در کارگاه ویژه مذاکره، به صورت تئوری به همراه تکنیک ها و فعالیت های عملی آموزش داده می شود. این دوره برای همه کارمندان و کارگران بخش های صنعتی و دولتی مناسب می باشد. با آموزش اصول مذاکره می توان در تمامی شرایط روزمره، به پیشرفت قابل توجهی در مسیر اهداف فردی و کاری دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید