۱۴۰۳/۰۲/۲۶

تقویت زیرساختهای برق دهکده گردشگری کندوان

جلسه ای در خصوص موضوع نصب تیرهای برق چوبی با توجه به لزوم حفظ بافت سنتی ‌تاریخی روستا و تقویت شبکه برق روستای کندوان برگزار شد.
تقویت زیرساختهای برق دهکده گردشگری کندوان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ امیر جدائی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسکو ضمن اشاره به حفظ بافت تاریخی کندوان در کنار برق ‌رسانی صحیح به این روستا گفت: پس از ثبت جهانی کندوان به‌عنوان بهترین روستای تاریخی در فهرست بهترین دهکده‌های گردشگری جهان، هر هفته جلسه‌ای تحت عنوان کمیته کندوان تشکیل، و نسبت به به ‌سازی و بهره‌ برداری صحیح از ظرفیت‌ های گردشگری این روستا برگزار می ‌شود.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان اسکو گفت: ششمین جلسه کمیته کندوان، با موضوع بهبود وضعیت برق ‌رسانی به این روستای تاریخی با حضور رئیس اداره برق شهرستان اسکو برگزار شد و موضوع تقویت روشنایی تیرّای چراغ برق محلات مختلف کندوان بررسی شد.

او ادامه داد: همچنین در این جلسه دو موضوع نصب تیرهای برق چوبی با توجه به لزوم حفظ بافت سنتی ‌تاریخی این روستا در مسیر رودخانه کندوان، تقویت شبکه برق روستا و امکان استفاده از شبکه زیرزمینی انتقال برق در کندوان، مطرح و بر اهمیت شبکه برق رسانی در حیطه گردشگری، تاکید شد.

منبع خب: خبرگزاری میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید