۱۴۰۳/۰۲/۰۶

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرین

پس از سال‌ها دوندگی توانست زمین مسکونی را با شرایط بوم‌گردی هماهنگ کند.
تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرین

به گزارش اخبار ساخته ها؛ فاطمه حسن‌زاده بانوی کارآفرین از روستای فلورد سواد کوه،  از سالها قبل با رویا و آرزوی بزرگ وارد بازار کار و اشتغال شد.

۱۶ سال پیش زمانی‌که خیلی‌ها زمین داشتند و خیلی‌ها زمین خود را می‌فروختند، حسن‌زاده با آرزوهای بزرگی که در سر داشت به جای اینکه به فکر فروش زمین بیفتد و خود را آواره شهر کند، با تمام تلاش در مسیر کار ایستاد؛ مسیر پر فراز و نشیبی که اکنون ثمره‌اش را می‌بیند. 

وی به فکر ایجاد دامداری افتاد، ولی پس از ماه‌ها تلاش موفق به دریافت مجوز نشد. به فکر بسته‌بندی لبنیات افتاد. سال‌ها درگیر بود، ولی موانع زیادی بر سر راه خود دید. با وجود تلاش فراوان در این مسیر خسته نشد. پس به فکر بوم‌گردی افتاد که بعد از کارهای ساخت، حالا چهار سالی است که توانسته در این مسیر وارد شود.

این بانوی کارآفرین پس از سال‌ها دوندگی توانست زمین مسکونی را با شرایط بوم‌گردی هماهنگ کند و تسهیلاتی دریافت کند تا آرزوی خود را جامه عمل بپوشاند. 

شروع کارم با کرونا بود 

شروع کاربا کرونا بود، ولی در کنار اینکه حسن‌زاده، همراه همسر و فرزندش کار می‌کند، در ایام اوج مسافر ۵ نفر دیگر به‌ صورت‌ غیرحضوری در کنار این خانواده مشغول به کار هستند.

این کارآفرین در طول این سال‌ها سختی‌های زیادی متحمل شده؛ از کرونا گرفته تا مواجهه با کمبود آرد، اما حتی برای لحظه‌ای این فکر به ذهنش خطور نکرده که دست از کار و تلاش بردارد. 

او پس از  پشت سر گذاشتن دشواری‌های فراوان، خوشحال است در حرفه‌ای ورود پیدا کرده که به آن علاقه‌مند است. واحد بوم‌گردی شامل خانه چوبی، آلاچیق و سایر امکانات است.

یکی از مسائلی که حسن‌زاده با آن‌ روبه‌روست، کوهستانی بودن منطقه فلورد است که نیاز به تابلویی در ابتدای ورودی جاده دارد تا این واحد گردشگری را بتواند به مردم بشناساند.

افزایش هزینه‌ها هم همیشه از مشکلات پیش روست، ولی برای فردی که می‌خواهد کار کند و در مسیر کار و تولید بماند، مشکلات برایش با اراده محکم  کنار می‌رود. 

منبع خبر: خبرگزاری فارس مازندران

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید