۱۴۰۳/۰۲/۲۴

تجلیل از مهندسان پیشکسوت

مراسم سالگرد کانون فنی، تجلیل از مهندسان پیشکسوت و تقدیر از مهندسان برجسته برگزار ‌شد.
تجلیل از مهندسان پیشکسوت

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مراسم سالگرد کانون فنی، تجلیل از مهندسان پیشکسوت و تقدیر از مهندسان برجسته عصر سه‌شنبه 16 اسفند ماه 1401 با حضور رییس و اعضای شورای عالی و هیات مدیره و رییس دانشکده فنی و جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان فنی در تالار چمران دانشکده فنی برگزار ‌شد.

مراسم سالگرد تاسیس کانون فنی، پس از دو سال از همه‌گیری کووید 19 و تاثیراتش بر روند عادی برگزاری مراسم، همچون سال‌های گذشته با حضور خانواده فنی در تالار چمران برگزار شد.

« محمود کمره‌ای»، رییس شورای عالی کانون، ضمن اشاره به برگزار نشدن مراسم تاسیس در سال گذشته، در خصوص دیگر فعالیت‌های کانون گفت: کانون با وجود محدودیت‌های اعمال شده به واسطه همه‌گیری کووید 19، جلسات شورای عالی و هیات مدیره را به صورت مجازی و حضوری برگزار کرده است.

وی همچنین به تدوین برنامه ده ساله راهبردی، پیش‌بینی تشکیل کمیته‌ مالی و اخذ سند مالکیت زمین شاهین اشاره کرد.

تجلیل از مهندسان پیشکسوت فارغ التحصیل سال 1350

کمره‌ای، دبیر کانون در سخنانی روند کاری کمیته تجلیل برای ارتباط با پیشکسوتان کانون را تشریح کرد. سپس با حضور  محمد عطاردیان و کیومرث مهاجر از فارغ‌التحصیلان سال 1350 تجلیل شد.

کانون

 

بخش دیگری از برنامه به سخنان« مهدی قاسمیه»، رییس دانشکده فنی، اختصاص داشت که طبق روال گزارشی از عملکرد دانشکده فنی ارایه داد.

 وی در بخشی از سخنانش به پیش رو بودن نودمین سال تاسیس دانشکده فنی اشاره کرد و به لزوم گسترش دانشکده فنی و بازسازی آزمایشگاه های آن تاکید کرد.

همچنین گرامیداشت یاد درگذشتگان فنی دو سال گذشته از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

سال گذشته انتخابات شورای عالی کانون برگزار شد و به تبع آن تعدادی از اعضای شورای عالی، هیات مدیره و دبیر تغییر کردند و از اعضای پیشین کادر کانون و دبیر سابق کانون تجلیل به عمل آمد. 

همچنین از  امین سلمان‌زاده،  حسین شهابی و محمدحسین طالب‌پور اعضای پیشین شورای عالی و هیات مدیره نیز تقدیر شد.

در ادمه کمره‌ای،  حمید مسگرپور و رییس هیات مدیره کانون از مهندس‌آبادی تجلیل کردند.

  هرمز ناصرنیا(معدن 47)، عضو شورای عالی کانون،  علی ناظران(راه و ساختمان 43) و  استوار(معدن 44)، به عنوان مهندس برجسته معرفی شدند.

 همچنین از نمایشگاه عکس در راهروی دانشکده فنی نیز رونمایی شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید