۱۴۰۳/۰۱/۰۹

برگزاری فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت در شرکت شهر صنعتی کاوه

فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت در شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه برگزار شد.
برگزاری فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت در شرکت شهر صنعتی کاوه

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ ارزیابان ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت چهار شنبه ۱ تیرماه و پنج شنبه ۲ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور در دفتر مرکزی و معاونت امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه فرآیند ارزیابی نظام تعالی و پیشرفت را پیگیری کردند.

جلسه افتتاحیه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت شهر صنعتی کاوه

جلسه افتتاحیه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت سازمانی ، شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.
مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با تشریح اهداف استراتژیک مدیریتی شهر صنعتی کاوه در این جلسه گفت: امیدوارم توانسته باشیم در طول مدت ارزیابی میزبان خوبی باشیم و قطعا کلیه نکات مطرح شده راهگشای حرکت مستمر تعالی سازمانی در این مجموعه خواهد بود.
دکتر افرند با اشاره به تنوع بالا خدمات به شهروندان و صاحبان صنایع افزود: نگاه مبتنی بر توسعه خدمات ، حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود ، ایجاد درآمد پایدار و توسعه زیرساختها موجب توسعه و پیشرفت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه ،آسایش و اطمینان خاطر که مهمترین عامل توسعه و پیشرفت اقتصاد ، صنعت و تجارت می باشند را برای صاحبان صنایع و مشاغل به ارمغان آورده است .

بازدید ارزیابان نظام تعالی و پیشرفت از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

گروه ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت،پنج شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ به همراه مدیران ارشد شرکت شهر صنعتی از قسمتهای مختلف شهر صنعتی کاوه ،منطقه ویژه اقتصادی کاوه،سردخانه در حال احداث ، هاب سوخت و تصفیه خانه بازدید بعمل آوردند.
ارزیابان در گفتگو با مدیران ارشد، سرپرستان ، کارکنان قسمتهای مختلف شرکت شهر صنعتی کاوه و منطقه ویژه اقتصادی کاوه عملکرد و برنامه های مدون حوزه های مختلف را مورد ارزیابی قرار دادند .
جلسه اختتامیه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت
جلسه اختتامیه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت سازمانی ، شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در سالن جلسات معاونت امور شهری برگزار شد.
در این جلسه اصغر یوسف پور ارزیاب ارشد جایزه ملی تعالی و پیشرفت با اشاره به روند ارزیابی انجام شده در شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه ،اظهار داشت: در طول مدت ارزیابی کلیه مدیران و کارکنان در جهت ارایه آمار و اطلاعات همکاری بی نظیری داشتند. و این نشان از وجود انسجام و همدلی در مجموعه شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی دارد.
گفتنی است شرکت شهر صنعتی کاوه در ۳ سال متوالی موفق به دریافت تقدیرنامه این جایزه گردیده است. جوایز تعالی نقش مهمی در مسیر بهره‌وری و پیشرفت دارند.جوایز تعالی به شرکت‌هایی اهدا می‌شود که به طور پیوسته در تلاش برای بهبود فرآیند و ارزش افزایی برای مشتریان هستند. این شرکت‌ها با رهبری و مدیریت دوراندیش و توسعه قابلیت سازمانی با تکیه بر استعداد و خلاقیت کارکنان، آینده پایدار و موفقیت آمیز را برای خود رقم می‌زنند.
شایان ذکر است جایزه تعالی و پیشرفت بر اساس مدل تعالی سازمانی اروپایی («EFQM» (European Foundation for Quality Management)، ارزیابی و ارائه می شود.
وی با تشریح ارزش های تعالی و پپیشرفت سازمانی،افزود: با ارزیابی نقاط قابل بهبود و قوت ،حوزه های قابل بهبود شناسایی شده و برای اصلاح امور در راستای پیشرفت سازمان برنامه ریزی می شود.

انتهای خبر/

منبع خبر: شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید