۱۴۰۳/۰۲/۰۷

بازدید مدیر عامل شهر صنعتی کاوه از دو واحد تولیدی

مدیرعامل شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در ادامه سلسه بازدیدهای هفتگی خود از صنایع مستقر در این شهر و منطقه ضمن بازدید از دو واحد تولیدی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
بازدید مدیر عامل شهر صنعتی کاوه از دو واحد تولیدی

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ دکتر افرند در نشست با مدیران شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات نیتا  ، به نامگذاری امسال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و گفت: مهمترین رویکرد شرکت شهر صنعتی کاوه، ارائه خدمات مطلوب به صنایع  و توسعه زیر ساخت ها در راستای رونق تولید و اشتغالزایی می باشد.

وی اظهار داشت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی گامی در جهت حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال است و مشکلات مطرح شده توسط مدیران صنایع در این بازدیدها به جد پیگیری و برای حل آنها تلاش خواهد شد.

دکتر افرند تصریح کرد: شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی  کاوه در حوزه اختیارات خود  در حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و رفع موانع آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی یادآور شد: توجه به شعار سال ۱۴۰۱  که مقام معظم رهبری با درایت، نکته سنجی و هوشمندی “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام‌گذاری کرده‌ اند را باید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانست.

مدیر عامل شهر صنعتی کاوه  ادامه داد: با توجه به اینکه امروز اولویت و مسئله جدی کشور، مسئله اقتصاد است، این شعار از سوی مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب شده؛ چرا که تولید و توسعه آن کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور و کسب رضایت عمومی جامعه است و در واقع تولید ملی، راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی کشور است.

دکتر افرند گفت: تولید دانش‌بنیان نیز سبب افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری می‌شود، بنابراین باید به دنبال تولیدی برویم که دانش‌بنیان و اشتغال‌زا باشد، چرا که اگر تولید بر مبنای دانش پیشرفته روز نباشد و سبب اشتغال‌آفرینی نشود، مشکلات اقتصادی کشور را رفع نمی‌کند و مؤثر نخواهد بود.

گفتنی است شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات نیتا  فعال در حوزه طراحی، تولید و ساخت و مونتاژ تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی ، مخابراتی، تلفن همراه  می باشد.

استفاده حداکثری از ظرفیت ریلی منطقه ویژه اقتصادی کاوه

در ادامه مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه در  نشست با مدیران  کارخانه‌ هنکل پاک وش گفت : استفاده حداکثری از ظرفیت ریلی منطقه ویژه اقتصادی کاوه  علاوه بر کاهش قیمت تمام شده کالا ، زمینه ساز رونق اقتصادی در شرایط تحریم می شود.

دکتر افرند افزود: شرکت شهر صنعتی کاوه با تکمیل و ایجاد زیر ساختهای ریلی ازجمله بازسازی سکوی تخلیه و بارگیری ،به روز رسانی ماشین آلات تخلیه و بارگیری ، ارائه خدمات گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه ،ایجاد بیش از ۸۰ هزار متر مربع انبار سرپوشیده کالا در منطقه ویژه اقتصادی کاوه ، وجود  باسکول ریلی و ایستگاه اختصاصی راه آهن  زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت ریلی در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه فراهم آورده است .
وی ادامه داد : توسعه حمل و نقل ریلی با توجه به ظرفیت های عظیم شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با داشتن یکی از بزرگترین مجموعه انبارهای سرپوشیده کشور امری ضروری است .
مدیر عامل شهر صنعتی کاوه  افزود: شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با برخورداری از واحدهای صنعتی و تولیدی متنوع یكی از قطب های صنعتی در كشور است كه با توسعه حمل و نقل ریلی در بخش های مختلف می توان برای توسعه و آبادانی منطقه گام برداشت.

گفتنی است ؛کارخانه‌های هنکل پاک وش تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی می باشد.

انتهای خبر/

منبع خبر: شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید