۱۴۰۳/۰۲/۲۹
معرفی شرکت های برتر حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان

اورین تهویه آوا ایده ای برای زندگی بهتر

شرکت اورین تهویه در سال ۱۳۹۳ با هدف برندینگ محصول وستن ایر وارد بازار تهویه مطبوع شده است.
اورین تهویه آوا ایده ای برای زندگی بهتر

به گزارش پایگاه خبری اخبار ساخته ها؛ این شرکت در سال ۱۳۷۵ با نام تاسیسات ام جی ورود خود را به قسمت تاسیسات بر اساس فروش تجهیزات مهندسی در زمینه‌ی سیستم‌های تهویه مطبوع آغاز کرده و در سال ۱۳۸۹ با نام تاسیسات مهاجر برگ زرینی در زمینه‌ی ایجاد فضای اطلاعاتی کامل در زمینه‌ی سیستم‌های تهویه مطبوع ایجاد کرده است.

شرکت اورین تهویه در سال ۱۳۹۳ با هدف برندینگ محصول وستن ایر وارد بازار تهویه مطبوع شده و تاکنون به فعالیت خود در زمینه‌ی واردات ۱۷ محصول سرمایش و گرمایش از آن شرکت ادامه می‌دهد.فعالیت اصلی اورین تهویه در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و گرمایشی شامل : چیلرهای تراکمی ( اسکرال، اسکرو و سانتریفیوژ )، انواع سیستم های هوارسان، تجهیزات تهویه اتاق‌های خاص ( دیتا سنتر )، انواع فن کویل، سیستم های تهویه مطبوع پیشرفته VRF، انواع اسپلیت‌های دیواری، کانالی، ایستاده و کاستی، پکیج های روف تاپ و سیستم‌های پکیج گرمایشی خانگی می باشد .

 همه تغییرات مثبت در جهت بهبود زندگى انسان ها از تفکرى متفاوت آغاز مى شود. تفکرى که از ایده اى ناب نشأت مى گیرد.ما در جستجوى شعار سازمانى خود، با قرار دادن این ایده‌ى ناب به عنوان جزئی‌ترین اِلمان هر تحول مثبت در کنار فلسفه‌اى که برای خلق زندگی بهتر باور داشتیم؛ شعار “An Idea For A Better Tomorrow” را فراسوى مسیر حرکت خود قرار داده ایم.

 


آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان شهید بهشتی – خیابان صابونچی – خیابان هویزه غربی، پلاک 164، طبقه 4، واحد 43

آدرس نمایشگاه: تهران – خیابان طالقانی، پلاک 15

تلفن: 86045148  | 86045162  |

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید