۱۴۰۳/۰۲/۰۹

اقامتگاه های بوم گردی در شهر ماهنشان

هدف از ایجاد اقامتگاه بوم گردی آشنایی گردشگران با عقاید مردم ماهنشان است.
اقامتگاه های بوم گردی در شهر ماهنشان

به گزارش اخبار ساخته ها؛ عزیزی رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان ابراز کرد: شهرستان ماهنشان به علت داشتن پتانسیل‌ های خوب گردشگری و مناطق کوهستانی و زیبایی کم نظیر هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. 
وی افزود: علاوه بر تاثیر بسزایی که اقامتگاه‌ های بوم‌گردی در شناخت فرهنگ منطقه دارند می ‌توان به نقش این اقامتگاه ‌ها در ایجاد در آمد و جذب سرمایه اشاره کرد. 

عزیزی اذعان کرد: با ایجاد و توسعه این اقامتگاه ‌ها در روستاها و جذب گردشگر از مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور می‌توان در آمد مالی ایجاد کرد. 

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ماهنشان مطرح کرد: در حال حاضر روستاهای بهستان، ینگجه ‌سینار، علم کندی، قوزلو، میانج انگوران و خندقلو دارای اقامتگاه‌ های بوم‌گردی هستد. 

او تاکید کرد: ما در تلاشیم تا در روستاهای مستعد نیز این امکان ایجاد شود و روستاهایی که دارای این اقامتگاه ‌ها هستند آن را گسترش و توسعه دهند. 

عزیزی تصریح کرد: اکثر این اقامتگاه‌ها شخصی ساز هستند و اداره میراث فرهنگی با همکاری صندوق کار آفرینی مهر امید در جهت توسعه با آنان همکاری می ‌کنند.

منبع خبر: میراث آریا

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید