۱۴۰۳/۰۲/۲۹
معرفی چند ابزار نظافتی - بخش اول

از جاروبرقی کوله‌ای تا ضد عفونی با آب و نمک

جاروی Velo یک ابزار کاربردی و چندکاره مناسب برای فضاهای بسته و محیط‌های کاری کوچک است.
از جاروبرقی کوله‌ای تا ضد عفونی با آب و نمک

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به نقل از ماهنامه «ویکی کلین»   Toucan Eco ESpray یکی از ابزارهای نظافت مقرون به صرفه ضدعفونی‌کننده چندمنظوره است که با ایجاد تحول در صنعت نظافت از جمله محصولات دوستدار محیط‌زیست به شمار می آید. برند Brightwell Dispensers به محصول محبوب خود ECO RANGE رقیق‌کننده شیمیایی جدید و سیستم اندازه‌گیر را اضافه کرده است. آبپاش دستی منحصربه‌فردی به بازار آمده که آب لوله‌کشی با شوری ملایم را به ماده ضدعفونی‌کننده قوی تبدیل می‌کند که 99 درصد میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس کووید 19 را از بین می‌برد.در ادامه به معرفی چند ابزار نظافتی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 نظافت آسان با جاروبرقی کوله‌ای 

جاروی Velo یک ابزار کاربردی و چندکاره مناسب برای فضاهای بسته و محیط‌های کاری کوچک است. جاروی Velo یکی از سبک‌ترین جاروهای کوله‌ای بدون سیم در بازار است که فقط 6/4 کیلوگرم وزن دارد. بندهای کوله این جارو قابلیت گردش هوا را داشته که در واقع این ویژگی خنک‌کننده است و باعث می‌شود که کاربر در هنگام کار احساس گرما یا ناراحتی نکند. تجهیز به مچ بند و یک شیلنگ قابل تنظیم از دیگر ویژگی های این دستگاه است که آن را برای تمام کاربران چپ‌دست و راست‌‎دست مناسب می نماید. موتور جمع‌وجور، با طول عمر بالا باعث بهبود عملکرد و قدرت مکش قوی این دستگاه می‌شود. جاروی Velo می‌تواند تا 50 دقیقه کار می‌کند. این جارو که از تکنولوژی پیشرفته BMS یون لیتیوم بهره می‌گیرد که به طور همزمان و در مدت 1 ساعت و 45 دقیقه شارژ می شود.

 آب و نمک ضدعفونی کننده سنتی

Toucan Eco ESpray یکی از ابزارهای نظافت مقرون به صرفه ضدعفونی‌کننده چندمنظوره است که با ایجاد تحول در صنعت نظافت از جمله محصولات دوستدار محیط‌زیست به شمار می آید. این مدل جمع‌وجور با روش الکترولیز، آب شور را به یک پاک‌کننده ضد باکتری و 100 درصد طبیعی و مؤثر تبدیل می‌کند که بیش از 99 درصد میکروب‌ها از جمله ویروس کرونا را از بین می‌برد. آماده‌کردن این پاک‌کننده فقط 5 دقیقه طول می‌کشد؛ بعد می‌توانید آن را اسپری کنید و برای پاک‌کردن، شستن و خوشبوکردن هرجایی مثل آشپزخانه، حمام، شیشه و پارچه قابل استفاده است. وقتی مایع پاک‌کننده تمام شد، فقط کافی است مقداری آب و نمک را به دستگاه اضافه کنید و دوباره به کارتان ادامه دهید. این ویژگی، نهایت اقتصادی و مقرون به‌صرفه بودن یک دستگاه است. به علاوه، چون آماده‌سازی ماده پاک‌کننده کاملاً رایگان می باشد، دیگر نیازی به هزینه اضافی نیست. به این خاطر که دیگر لازم نیست بطری‌های شوینده و ضدعفونی‌کننده بخرید؛ یعنی دیگر از مواد شیمیایی و بطری‌ و قوطی‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف هم استفاده نمی‌کنید. دستگاه Toucan Eco علاوه بر مقابله با آلودگی‌های پلاستیکی و پیشگیری از تولید زباله، گزینه بهتر و پایدارتری در مقایسه با محصولات پاک‌کننده متعارف است. 

 کنترل میزان پاشش مواد شیمیایی

برند Brightwell Dispensers به محصول محبوب خود ECO RANGE رقیق‌کننده شیمیایی جدید و سیستم اندازه‌گیر را اضافه کرده است. دستگاه ECOMULTI 4+2 جدید، یک سیستم ونتوری است که تا 6 ماده شیمیایی را در یک مخزن رقیق می‌کند. این دستگاه برای استفاده با بطری‌های اسپری، سطل‌ها یا دستگاه‌های مکانیزه نظافت نظیر کف‌شوی صنعتی بسیار مناسب است. این سیستم با دو مخلوط‌کننده شیمیایی مجزا طراحی شده که آن را به انتخاب مناسبی برای ترکیب جریان بالا (14 لیتر بر دقیقه) و جریان کم (4 لیتر بر دقیقه) تبدیل کرده است. این دستگاه برای استفاده راحت، علائم راهنمایی به شکل برچسب‌های رنگی دارد تا به اپراتورها کمک کند، گزینه درست را برای کار نظافتشان پیدا کنند.

 شست‌وشوی آسان همه محیط ها

آبپاش دستی منحصربه‌فردی به بازار آمده که آب لوله‌کشی با شوری ملایم را به ماده ضدعفونی‌کننده قوی تبدیل می‌کند که 99 درصد میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها از جمله ویروس کووید 19 را از بین می‌برد. دستگاه آسان مصرف HC10 را شرکت Vapourtec طراحی کرده است، که یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید تجهیزات شیمی سیال مورد استفاده در تحقیقات و صنایع شیمیایی است. این دستگاه با استفاده از واکنش برقی شیمیایی بلافاصله آب لوله‌کشی حاوی 25/0 درصد نمک را به اسید هیپوکلروس تبدیل می‌کند،‌ همان ماده ضدعفونی‌کننده قوی که بدن انسان برای مبارزه با عفونت‌ها و بیماری‌ها تولید می‌کند. اسید هیپوکلروس ضدعفونی‌کننده‌ای است که به طور طبیعی در جریان خون تمامی پستانداران وجود دارد. این اسید که برای از بین‌بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها و بوی بد بسیار مؤثر است، یک ماده ضدعفونی‌کننده‌ای غیر سمی به شمار می آید. این دستگاه جدید یک آبپاش دستی با باتری لیتیومی قابل شارژ و یک مخزن 2 لیتری دارد که با آب لوله‌کشی و 5 گرم نمک پر می‌شود. با کشیدن گیره آبپاش، می‌توان اسید هیپوکلروس را روی سطح مورد نظر ریخت؛ با توجه به میزان ضدعفونی‌کننده مورد نیاز، می‌توان غلظت آن را کنترل کرد و همین ویژگی آن را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌کند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید