۱۴۰۳/۰۷/۲۷

آندوویلا چیست و چه کاربردی دارد؟

آندوویلا یکی از پوشش های بام است که علاوه بر سبکی و عایق بودن عایق خوبی برای صدا می باشد.
آندوویلا چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش اخبار ساخته ها؛  این نوع عایق تا 40 دسی بل عایق صوتی دارد. صدای باران و تگرگ علاوه بر زیبایی گاها ممکن است به سبب خالی بودن داخل خانه و یا قوطی کشی زیر کار، اصوات مختلفی را از خود ساطع کند و باعث آزار و اذیت ساکنین سازه شود. از همین رو استفاده از یک عایق مناسب می تواند تاثیر بسزایی در کاهش این صدا داشته باشد. همچنین یکی دیگر از مسائل مهم این است که سازه آندوویلا وزن سبکی دارد و سازه را سنگین نمی کند. همین سبک بودن اندوویلا یکی از محاسن آن محسوب می شود و طرفداران منحصر به فرد خود را در این زمینه به دست آورده است.

اندوویلا نوعی ورق پوشش بام سقف شیبدار است که  ازمواد اولیه طبیعی، سازگار با انواع شرایط آب وهوایی ساخته شده است. اندوویلا محصول اصلی گروه کارخانه جات آندولین فرانسه ،با بیش از 70 سال سابقه ،با بیش از 10 کارخانه در کشورهای مختلف تولید ودر سراسر دنیا درشرایط متنوع آب و هوایی مورد استفاده قرارمی گیرند،جنس اندوویلااز بیتومن و الیاف سلولزی طبیعی تولید شده تحت فشار بالا وحرارت بالا با ترکیب نوعی رزین و رنگ دانه های طبیعی تحتفناوری خاص با تکنولوژی  منحصربه فرد کاملاٌ ضد آب ومقاوم تولید می شوند.

مشخصات کیفی اندویلا

یک پوشش بام بسیار سبک و زیبا از جنس ورق های آندولین HR با مقاومت مکانیکی بالا با وزن کمتر از 4 کیلو گرم در هر متر مربع ساخته شده، آندوویلا مطابق بااستاندارد 534 EN اروپا مورد تایید موسسه lcc-Ess می باشد و براساس ضوابط بهداشت و بهداشت صنعتی و ضد آلودگی محیط زیست تولید می شود و کاملا در مقابل آب / برف / یخ زدگی عایق است. ترک بر نمی دارد، زنگ نمی زند، چون رنگ داخل تایل نفوذ داده شده هیچ گاه پوسیده نمی شود . از قابلیت نصب و حمل و نقل آسان و بی خطر بودن در شرایط زلزله برخوردار است.

کاربرد و مزایای آندوویلا

۱- با گذشت بیش از۱۰ سال از اجرا در سراسر کشور با اقلیم ایران کاملاً سازگاراست و خریداران در تمامی مناطق ایران از اجرای سقف اندویلا رضایت داشته اند.
۲- درمناطق با رطوبت بالامثل شمال و جنوب کشور هرگز دچارپوسیدگی ونشتی آب نمی شود.
۳- طول عمر، مادام العمر دارد.
۴- صدای باران را انتقال نمیدهد.
۵- اندوویلا سبکترین پوشش سقفی جهان است (فقط ۳.۶ کیلوگرم در هرمترمربع)
۶- جلوه طبیعی و زیبا
۷- عایق حرارتی تا ۸۰۰ بار کمتر از پوشش های فلزی حرارت را به داخل ساختمان انتقال میدهد.
۸- کپک و قاچ نمی زند
۹-دارای رنگبندی متنوع است.
۱۰-تحمل گرما و سرما در محدوده حرارتی ۳۵- تا ۱۰۵+
۱۱- مقاوم در برابر وزش باد شدید تا ۱۸۰کیلومتر بر ساعت
۱۲- قابل اجرا بر روی سقف شیبدار با درصد شیب های مختلف
۱۲- نصب و اجرای سریع و آسان
۱۳- بعد از اجرای پوشش سقفی با اندوویلا میتوان روی بام تردد کرد.
۱۴- قیمت آندوویلا در مقایسه با اکثر تایل ها و ورق پوشش سقف شیبدار بسیار مقرون به صرفه تر است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید