۱۴۰۳/۰۲/۱۴
معرفی شرکت های برتر حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان

آنادرب سلماس تولیدکننده انواع درب ضدسرقت، ضدحریق و داخلی

شرکت آنادرب سلماس تولیدکننده انواع درب ضدسرقت، ضدحریق و داخلی است.
آنادرب سلماس تولیدکننده انواع درب ضدسرقت، ضدحریق و داخلی

به گزارش خبرنگار اخبار ساخته ها؛ شرکت آنا درب برای اولین بار در ایران در سال ۱۳۸۸ ، به منظور تامین نیاز محصول درب در صنعت ساختمان تاسیس گردید،. آنادرب با قابلیت تحویل روزانه ۵۰۰ لنگه درب و چارچوب از پیشگامان این صنعت در کشور میباشد.

نیروی انسانی شرکت آنا درب همگی دارای تحصیلات عالیه دانشگاهی و آموزش دیده بوده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان شرکت، توجه و اهمیت ویژه به نیروی انسانی را در دستور کار قرار داده است.

در زمینه ی تولید و توزیع انواع دربهای ساختمانی از قبیل : درب ضد سرقت – درب اتاقی – درب لابی – درب ضد حریق و سایر ملزومات و همچنین ارائه خدمات مربوطه با استفاده بهینه از منابع در دسترس و سرمایه انسانی توانمند در جهت حفظ و افزایش رضایتمندی تمامی ذینفعان و کسب مزیت های رقابتی فعالیت می کند.

تولید درب های گوناگون در کاربری های مختلف اداری ، مسکونی و تجاری از جمله درب های داخلی( HDFو MDF و درب ملامینه ) ،درب کمدی ( درب ملامینه ،MDF , HDF )،درب ضد سرقت ( ساختار ضد سرقت ترک ، ضد سرقت چین ، ضد سرقت تایوانی و ضد سرقت ایران ) ،درب های سه لایی ( سه لایی گابن ، سه لایی چینی ،و سه لایی راش ) و نیز درب های لابی در ابعاد و طرح های متنوع و جدید از جمله (CNC وطرح های برجسته ) از جمله محصولات این شرکت است.

دفتر کارخانه: آذربایجان غربی – شهرستان سلماس

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید