۱۴۰۳/۰۲/۰۷

آغاز ساخت خانه های ویلایی در کشور

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید خبر داد.
آغاز ساخت خانه های ویلایی در کشور

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور در حاشیه بازدید از شهر جدید امیرکبیر با بیان اینکه در هشت شهر جدید کشور ساخت خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار کلید خورده است، افزود: ساخت این مدل ساختمان‌سازی در شهرهایی که زمین به میزان کافی وجود داشته باشد و از طرفی مورد تقاضای مردم باشد، بدون شک انجام می‌شود و تاکنون نیز اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت شهر جدید امیر کبیر، ادامه داد: این شهر جدید از جمله شهرهایی است که با نگاه ویلایی‌سازی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی طراحی شده و باید در مرحله بعدی که عملیات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی هدفگذاری شده، نمادها، هویت‌ها و مؤلفه‌های داخلی و خارجی به خصوص در نمای ساختمان‌ها مد نظر قرار گیرد.

مکبری یادآور شد: سقف خانه‌ها نباید به صورت شیروانی باشد چرا که نماد یک خانه حیاط‌دار، مؤلفه‌های ایرانی و کاشیکاری فیروزه‌ای است که امکان اجرای آن در این سبک خانه‌سازی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با ساخت خانه‌های ویلایی حیات‌دار رویکرد اصلی دولت سیزدهم در شهرهای جدید است.

انتهای پیام/

منبع خبر: مهر

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید