۱۴۰۳/۰۶/۲۶

«باغ کتاب» یا انبار باروت؟

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: بر اساس گزارش سازمان‌ های آتش‌‌‌ نشانی و مدیریت بحران مجموعه باغ کتاب به لحاظ ایمنی شرایط نامناسبی دارد.
«باغ کتاب» یا انبار باروت؟

به گزارش اخبار ساخته ها؛ رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سازمان‌های آتش‌‌‌نشانی و مدیریت بحران مجموعه باغ کتاب به لحاظ ایمنی شرایط نامناسبی دارد، گفت: کوچک‌ترین آتش‌سوزی در این مجموعه مانند انبار باروت عمل می‌کند.

مهدی پیرهادی در جلسه دیروز شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به گزارش‌‌‌های منتشر‌شده درباره برخی اماکن غیر‌ایمن در تهران گفت: بخشی از اماکن غیر‌ایمن در سطح شهر تهران، برخی ساختمان‌‌‌های شهرداری، نهادها و دستگاه‌‌‌های دولتی هستند که بر اساس گزارش سازمان آتش‌‌‌نشانی و مدیریت بحران باید آن دسته از ساختمان‌‌‌ها که برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی است و همچنین ساختمان‌‌‌های شهرداری رفع خطر شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه به این ساختمان‌‌‌ها هیچ توجهی وجود ندارد در حالی که باید با قید فوریت ساختمان‌‌‌های شهرداری و دولتی رفع خطر شوند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارش سازمان آتش‌‌‌نشانی و مدیریت بحران برخی از این ساختمان‌‌‌ها وضعیت بسیار ناایمنی دارند.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید