۱۴۰۳/۰۲/۳۰

160 طرح در دست اجرا در شهرک‌های صنعتی اصفهان

امسال بیش از ۱۶۰ طرح زیر ساختی و مورد نیاز واحدها در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در دست اجراست
160 طرح در دست اجرا در شهرک‌های صنعتی اصفهان

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ عادل رفیعیان معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده است و اعتبار اجرای آن با فروش زمین‌ها و توسط صنعتگران فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در سالجاری بیش از ۵۵۰ مجوز ساخت در شهرک های صنعتی استان صادر شده است، ادامه داد: هر واحد صنعتی پس از امضای قرارداد و تخصیص زمین باید مجوز ساخت را از شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت کند که در این راستا و با هدف کمک به واحدهای صنعتی و تحقق رونق تولید، مجوز ساخت این واحدها به‌صورت رایگان صادر و در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اظهار داشت: پایان ساخت حدود ۳۵۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان صادر شده است و در مرحله نصب خط تولید و بهره برداری قرار دارند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت جواز تأسیس با مراجعه به خانه صنعت و معدن می توانند فرایندهای درخواست زمین را در سامانه الکترونیکی انجام دهند.

رفیعیان بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان جزو معدود دستگاه‌هایی است که این فرایند را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد.

۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

تاکنون ۵۰ درصد از شهرک های این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند.

هم‌اینک بیش از ۱۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایرنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید