۱۴۰۳/۰۲/۳۰

پیشرفت 21 درصدی نهضت ملی مسکن در جاجرم

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جاجرم گفت: با‌ توجه به تعداد ۶۵۷ زمین واگذار شده طرح نهضت ملی مسکن در این شهر ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 پیشرفت 21 درصدی نهضت ملی مسکن در جاجرم

به گزارش اخبار ساخته ها؛ مرتضی ایزانلو،‌ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جاجرم اظهار‌کرد:  مجموع ثبت‌نام کنندگان شهرستان در سامانه نهضت ملی مسکن ۵ هزار و ۱۶ نفر که در جاجرم چهار هزار و ۷۱۶ نفر، شهر سنخواست ۷۰ نفر و در شهر شوقان ۲۳۰ نفر است.

وی گفت: مجموع متقاضیان حائز شرایط در سامانه نهضت ملی مسکن در شهرستان ۳ هزار و ۲۲ نفر که در شهر جاجرم ۲ هزار و ۹۰۰ نفر، شهر سنخواست ۳۴ نفر و شهر شوقان ۸۸ نفر است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جاجرم افزود: تعداد زمین تامین شده در شهرستان هزار و ۵۴۵ قطعه که تعداد ۶۶۲ قطعه در مجموع شهرستان واگذار شده است.

ایزانلو با اشاره واگذاری ۵۴۹ قطعه زمین به متقاضیان طی فرایند قرعه‌کشی در سال ۱۴۰۲ ابراز داشت: در فاز اول طرح در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۸ قطعه زمین در شهر جاجرم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

وی ادامه داد: اقدامات زیر بنایی صورت گرفته شامل برق‌رسانی یک کیلومتر از معابر سایت نهضت ملی مسکن و تامین یک کیلومتر تیر و اداوات برق‌رسانی جهت مابقی معبر، حفاری بالغ بر هزار و ۸۰۰ متر طول از معابر جهت لوله‌گذاری آب و تامین مصالح بالغ بر هزار و ۸۰۰ متر طول از معابر سایت که پس از اتمام پروژه آبرسانی عملیات گازرسانی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید