۱۴۰۳/۰۶/۲۶

لوله فاضلاب بی صدا چیست ؟

کامپاند که ترکیبی از پلیمر و نوعی پودر است برای تقویت ساختار پلیمر کاربرد داشته و به عنوان عایق در داخل لوله های پوش فیت تعبیه می شود.
 لوله فاضلاب بی صدا چیست ؟

به گزارش اخبار ساخته ها؛ لوله های فاضلاب انواع و اقسام مختلفی دارند که لوله فاضلاب بی صدا (لوله فاضلاب سایلنت ) از انواع این لوله ها میباشند .لوله های فاضلاب بی صدا همانطور که از نامشان پیداست عبور سیالات بخصوص فاضلابهای ساختمانی را که بیشترین مورد مصرف در این زمینه دارند را بدون کوچکترین صدا از خود عبور میدهند و نسبت به اقلام مشابه از کیفیت بالاتر و بهتری برخوردارند .لوله های سایلنت در انواع یکسر و دوسر سوکت و ابعاد مختلف بسته به نیاز پروژه در قسمتهای مختلف ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند و توسط بستهای حائل که نگهدارنده ی این لوله ها هستند در جای خود خواه سقف باشد و یا دیوار عمودی به راحتی فیکس و محکم میکنند .لوله های فاضلاب بی صدا توسط شرکتهای مختلف در ابعاد استاندارد تولید میگردند و همانطور که گفته شد عبور فاضلاب ساختمانی در داخل ساختمان را با کمترین صدا عهده دار هستند .لوله های فاضلاب بی صدا همانند دیگر لوله های فاضلابی دارای اتصالاتی هستند که این اتصالات نیز از انواع بی صدا و یا سایلنت میباشند .لوله های فاضلاب بی صدا دارای وزن بیشتری نسبت به موارد مشابه معمولی میباشند از اینرو در فیکس کردن اتصالات و لوله ها به یکدیگر دقت بیشتری باید به خرج داد .اتصال لوله های فاضلاب بی صدا نیزمانند دیگر موارد توسط اورینگ تعریف شده در داخل لوله میباشد که با آغشته کردن دو سر لوله با یک مایع روان کننده و با کمی فشار میتوان به یکدیگر متصلشان نمود .

مزایای لوله پوشفیت سایلنت

ساخت این نوع لوله پوشفیت همانطور که گفتیم به منظور دفع صدا در محیط قابل استفاده می باشد. علت این بی صدایی هم استفاده از لوله های سه لایه و کامپاوند است. این لوله طبق استانداردهای تایید شده انجام می پذیرد و تمام کاربرد لوله پوشفیت معمولی را دارا می باشد و تنها فرقش در این است که همچون عایق صدا بوده و حرکت و تخلیه را  فاضلاب را به کمترین حد خود می رساند.

  • بی صدا بودن

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت هایی که در جوامعه بشری رخ داده ناهنجاری های زیادی را در محیط اطرافمان شاهد خواهیم بود. یکی از این ناهنجاری ها تولید آلودگی صوتی می باشد. داشتن منازلی که با مصالح سبک ولی بادام تهیه شده اند نیز باعث گشته تا حتی در منزل خود نیز آن آرامشی که به دنبالش هستیم نتوانیم پیدا کنیم. استفاده از لوله های پوشفیت بی صدا این امکان را فراهم می آورد تا از مواردی که باعث ایجاد آلودگی صوتی در منزلمان می گردد تا حد ممکن کاسته شود. امکان کاهش صدا آن از 6 دسی بل تا 17 دسی بل می باشد.

  • جنس با کیفیت

همانطور که اشاره کردیم لوله سایلنت با کمک تکنولوژی سه لایه ایی و کامپاوند تهیه و تولید گشته و همین موضوع باعث شده تا حد ممکن صداهای داخل لوله به دلیل جریاناتی که دارد به خارج از لوله کشیده نشود و همچون عایق در برابر این صدا باشد.

  • طول عمر بالا

به دلیل کیفیت مواد موجود در این محصول باعث شده لوله پوشفیت سایلنت تا سالیان سال برایمان کاربرد داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده طول عمر این نوع لوله 50 سال برآورد شده است.

  • مقاومت بالا

به دلیل ترکیباتی که در تهیه این لوله استفاده شده باعث گشته تا در برابر: حرارت بالا، مواد شیمیایی، مواد اسیدی و … مقاوم باشد.

  • نصب آسانی دارد

برعکس سایر لوله ها که احتیاج به چسب کاری و حرارت برای اتصال دو لوله وجود دارد. این لوله پوشفیت برعکس احتیاجی به این دو مورد نداشته و با بستی که در این لوله تعبیه گشته یک اتصال محکم و مقاوم را ایجاد خواهد کرد. همچنین این موضوع باعث گشته تا نصب آن سریعتر انجام پذیرد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید