۱۴۰۳/۰۶/۲۹

درباره ادواردو الکوس معمار و برنامه ریز شهری

ایجاد محیط های انسانی تر از طریق معماری توسط ادواردو الکوس و اهمیت ایجاد یک محیط عادلانه برای افراد دارای معلولیت.
 درباره ادواردو الکوس معمار و برنامه ریز شهری

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ 

ادواردو در سال 1950 در آرژانتین متولد شد و در سال 1973 به عنوان معمار از دانشگاه بوئنوس آیرس فارغ التحصیل شد. او تحصیلات تکمیلی خود را در اسرائیل و اسپانیا به پایان رساند و در سال 2004 دکترای معماری را از دانشگاه پلی تکنیک مادرید دریافت کرد. پایان نامه دکتری وی با عنوان «به سوی ادغام کامل معلولان در محیط شهری و طبیعی» بود. تعهد و اعتقاد ادواردو به اهمیت ایجاد یک محیط عادلانه برای افراد دارای معلولیت هرگز چشم پوشی نکرد و او UIA را به عنوان وسیله ای برای مشارکت انتخاب کرد.

او برای بیش از 20 سال در هر کنگره UIA شرکت کرد، مهم نیست که این کنگره او را به کدام گوشه جهان می برد و حتی زمانی که بیماری او را از رفتن به کپنهاگ منع کرد، یک پیام ویدئویی ضبط کرد که به برنامه کاری AfA فرستاد و اعضای آن را تشویق کرد تا به کپنهاگ برود. کار کردن در حالی که ادواردو با همسرش مارتا کوروناس پلاناس و دخترانش جودیت، استر و پسر دیوید اسپانیا را خانه خود کرده بود، او اغلب به آرژانتین بازمی‌گشت و در ساختن برنامه معماری برای همه کار در سراسر آمریکای مرکزی و جنوبی نقش اساسی داشت.

در سال 2007 ادواردو تیمی از دانشجویان معماری از اسپانیا را سازماندهی کرد تا در یک کارگاه بین المللی دانشجویی AfA در تورین قبل و در طول کنگره شرکت کنند. او همچنین در چندین هیئت داوران جوایز UIA خدمت کرد و سخاوتمندانه وقت خود را صرف ارائه موضوعات زیادی در تمام 5 منطقه UIA کرد. آخرین سهم عمده او در کار UIA، شروع و هدایت کار آن با سیسیلیا لیوا از شیلی، در توسعه دستورالعمل‌های طراحی فراگیر پیشنهادی برای معماری و برنامه‌ریزی شهری در هنگام واکنش به بلایای طبیعی و شرایط اضطراری بود. در سطح شخصی، ادواردو یک شوهر دوست داشتنی، یک همکار متفکر، یک فرد دلسوز، مهربان و سخاوتمند بود. به همسر و خانواده ایشان عمیقاً تسلیت می گوییم. ما به شدت دلتنگ طبیعت بی تکلف، مهربانی و دوستی او خواهیم بود. ما از او برای همه چیزهایی که برای ایجاد محیط های انسانی تر از طریق معماری به ارمغان آورد تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: uia-architectes.org

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید