۱۴۰۳/۰۲/۳۰

۹۹ مشاور املاک متخلف در قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید و گشت مشترک ۹۹ مشاور املاک در استان قزوین پلمب شده و اخطار دریافت کردند.
۹۹ مشاور املاک متخلف در قزوین پلمب و اخطار دریافت کردند

به گزارش اخبار ساخته ها؛  سید علی هاشم  مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی برنامه ویژه‌ای برای ساماندهی و نظارت بر مشاورین املاک دارند.

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها با هدف کنترل بازار انجام می‌شود، ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین در ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف تشکیل شده و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: همچنین در شهرهای تاکستان، آبیک، بویین زهرا، البرز و آوج نیز بیش از ۶۰ گشت انجام شده و ۴۹۰ واحد صنفی مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در این شهرها نیز ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان‌ها پلمب شده است.

این مسئول ادامه داد: بیش از ۱۲ میلیارد ریال ارزش ریالی جرایم انجام شده در مشاورین املاک قزوین است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: در گشت مشترک و گزارش‌های مردمی با یکی از برج‌های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌نمودند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی در پایان گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم که اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید