۱۴۰۳/۰۲/۰۶

کارخانه آهک هیدراته پلدختر از وزارت صمت مجوز خرید تجهیزات خارجی گرفت

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس در دیدار با وزیر صنعت ، معدن و تجارت از اخذ مجوز خرید تجهیزات و ماشین آلات خارجی کارخانه آهک هیدراته پلدختر خبر داد.
کارخانه آهک هیدراته پلدختر از وزارت صمت مجوز خرید تجهیزات خارجی گرفت

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس با سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در خصوص رفع موانع و مشکلات کارخانه آهک هیدراته شهرستان پلدختر دیدار و گفتگو کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان بیکاری جوانان نجیب است که به دلیل نبود صنعت و شغل در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند ، افزود: کارخانه آهک هیدراته پس از پتروپالایش دومین طرح صنعتی بزرگ شهرستان پلدختر است که با افتتاح و راه اندازی این کارخانه زمینه ساز اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان فراهم می‌شود و تمام تلاش خود را جهت ورود طرح های صنعت در شهرستان به کار گرفته‌ام‌.

وی با بیان اینکه بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته در داخل کشور تولید می‌شود ، افزود: با پیگیری‌های انجام شده ساخت این ماشین آلات و تجهیزات در داخل کشور در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس افزود: تعدادی از ماشین آلات و تجهیزات کارخانه آهک هیدراته در خارج از کشور تولید می‌شود و بایستی وزارت صمت مجوزات و همکاری لازم در این خصوص را داشته باشد تا مشکلات پیش روی این پرژوه برداشته شود.

براساس این گزارش؛ فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز ضمن استقبال از سخنان و پیشنهادات نماینده مردم پلدختر و معمولان دستور مجوز خرید و ورود تجهیزات مورد نیاز کارخانه آهک هیدراته پلدختر از خارج از کشور را صادر کرد.

پایان پیام/

منبع: خانه ملت

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید