۱۴۰۳/۰۲/۳۰

پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش است

معاون توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: اقدامات خوبی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.
پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش است

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدعلی زهره‌ای در بازدید از سایت جهاد طرح نهضت ملی مسکن گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست انجام است که نیاز است سرعت بیشتری بگیرند.

معاون توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی افزود: نقاط ضعف پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد شناسایی شدند که باید به نقاط قوت تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان دارای پیشرفت ۳۰ تا ۳۵ درصدی است، گفت: به مردم قول می‌دهیم که وزارت راه و شهرسازی با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری اعتبارات پروژه‌ها را با کیفیت به سرانجام برسانیم.

در ادامه محمد راستا با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی سایت جهاد گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان دارای پیشرفت ۳۰ تا ۸۵ درصد است، ضمن اینکه ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ۱۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در آیتم‌های مختلف در حال احداث است و مشکلی در روند احداث این واحدها وجود ندارد.

وی به مشکل کمبود زمین در یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: درصدد رفع مشکل نبود زمین در مرکز استان هستیم.

راستا با اشاره به مشکلات بانکی در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: مشکلات زیرساختی برخی واحدها حل شده و بخشی دیگر نیز رفع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرنگاران جوان

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید