۱۴۰۳/۰۲/۳۰

وضعیت تحویل ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم

استاندار قم گفت: ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به متقاضیان واگذارشد.
وضعیت تحویل ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم

 به گزارش اخبار ساخته ها؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در آیین افتتاح ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، اظهار کرد: تمام مدیران استان در امر ساخت مسکن همت و تلاش مضاعف داشته باشند تا کمبود های سالیان گذشته جبران شود.

وی افزود: روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن در پروژه هایی که از قبل شروع شده اند و در اراضی ۵۶۰ هکتاری شتاب بگیرد تا مسئله تامین مسکن مناسب و با کیفیت که از مهمترین مسائل خانواده ها است حل شود.

شاهچراغی به مسئله تقسیط وام ۴۰۰ میلیونی اشاره کرد و گفت: موضوع وام کشوری بوده و مختص استان قم نیست  با این حال در جلسه  استانداران که با حضور و ریاست رییس جمهور که طی روزهای آتی برگزار می شود، اولین مسئله که از سوی استان قم مطرح می شود موضوع سنگین بودن اقساط وام ۴۰۰ مییلونی طرح نهضت ملی مسکن و درخواست حل مسئله است.

گفتنی است پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون شش با مساحت ۱۱ هزار مترمربع و زیربنایی کل  ۲۵ هزار متربع از مردادماه ۱۳۹۹ شروع شد و در شهریور 1401 هفته دولت تحویل متقاضیان شد.۱۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد که حدود ۷۰ میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بوده است

انتهای پیام/

منبع خبر : ایسنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید