۱۴۰۳/۰۲/۱۵

واگذاری 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور

مدیرکل دفتر تامین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امدادگفت:امسال در قالب تفاهم‌نامه احداث۴٠هزار واحد با سپاه پاسداران،حدود٢٣هزار واحد عملیاتی شده است.
واگذاری 23 هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور

به گزارش اخبار ساخته ها؛  محمود توکلی مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور صبح امروز در حاشیه مراسم تحویل ۱۷ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ٢٣ هزار واحد مسکن به نیازمندان کشور واگذار شده است، گفت: امسال نیز در قالب تفاهم‌نامه احداث ۴٠ هزار واحد مسکن با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ٢٣ هزار واحد عملیاتی شده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور ادامه داد: سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار کشور با راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی در راستای کمک به اقشار نیازمند و محروم، به الگوی خدمات‌رسانی نیز تبدیل شده است. 

وی با اشاره به فعالیت کمیته امداد در راستای کمک به تامین مسکن نیازمندان، افزود: این خدمت به تنهایی انجام نشده بلکه همواره نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان و خیران و نیکوکاران در این امر یار و یاور کمیته امداد بوده‌اند.

توکلی اضافه کرد: همچنین تفاهم‌نامه احداث ١٠ هزار واحد مسکن نیز با بنیاد مستضعفان منعقد شده است که به زودی شاهد اتمام مراحل ساخت و افتتاح واحدهای این تفاهم‌نامه خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع خبر: فارس

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید