۱۴۰۳/۰۲/۲۹

واگذاری ۲۹۰ قطعه زمین به متقاضیان بوشهر

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در شهرستان دشتی با اختصاص ۲۹۰ قطعه انجام شد.
واگذاری ۲۹۰ قطعه زمین به متقاضیان بوشهر

به گزارش اخبار ساخته ها؛ سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در حاشیه مراسم قرعه کشی واگذاری زمین که در فرمانداری شهرستان دشتی برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن اقشار جامعه در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی افزود: امتیازات بسیار خوبی را در طرح جوانی جمعیت برای زوجین جوان و خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته شده تا این خانواده‌ها نگران مدیریت زندگی، معیشت و مسکن خود نباشند.

دستغیبی بیان کرد: در شهرستان دشتی قرعه‌کشی از میان کسانی که در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کردند، انجام شد که بر این اساس تعداد ۲۹۰ قطعه زمین و به تفکیک برای شهرهای خورموج ۲۶۳ نفر، کاکی و بادوله ۲۷ نفر تخصیص پیدا کرد.

وی بیان کرد: در این قرعه‌کشی که برای خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان دشتی انجام شد، زمین به خانواده‌ها تخصیص پیدا کرد و اقدامات مربوطه در راستای واگذاری زمین نیز انجام خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: متقاضیان برنده جهت انعقاد قرارداد می بایست با تکمیل کردن پرونده (مطابق بخشنامه ابلاغی) به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی مراجعه کنند.

دستغیبی گفت: طرح جوانی جمعیت با هدف حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ۱۴۰۰ و ابلاغ ۲۴ آبان همان سال به وزارت راه و شهرسازی است و ما مکلف هستیم امکان استفاده از امکانات دولتی  مربوط به تامین مسکن خانوارها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع خبر: وزارت راه و شهرسازی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید