۱۴۰۳/۰۲/۳۰

نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک برگزار می‌شود

نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در سازمان نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.
نمایشگاه مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک برگزار می‌شود

به گزارش اخبار ساخته ها؛ نمایشگاه مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک هم‌زمان با بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک با هدف نمایش دستاوردهای علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشورهای منطقه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در سازمان نقشه‌برداری برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ژئوماتیک محل تجمیع قابلیت‌های موجود و نتایج علومی است که در سال‌های اخیر به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است، این خدمات و محصولات همگام با فناوری‌های پیشرفته در دنیا به‌روزرسانی شده و در کنار محصولات خارجی در نمایشگاه می‌درخشند.

به همین منظور همایش ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی با سه دهه قدمت، همواره جایگاهی برای ارائه آخرین تلاش‌های علمی و اجرایی کشور در زمینه علوم نقشه‌برداری بوده است، علوم نقشه‌برداری باتوجه‌به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع‌آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده که عدم آگاهی و استفاده از آن می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را بر بدنه برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و مهندسی کشور وارد کند.

منبع خبر: ایرنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید