۱۴۰۳/۰۲/۱۵

نمایشگاه صنعت ساختمان در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز به کار کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و معماری با حضور نمایندگان خارجی و ۷ شرکت از جمهوری اسلامی ایران در «کراچی» پاکستان گشایش یافت.
نمایشگاه صنعت ساختمان در پاکستان با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار ساخته ها؛ هفت شرکت ساختمانی جمهوری اسلامی ایران در کنار شرکت‌هایی از چین و پاکستان در نمایشگاه بین المللی کراچی میزبان تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و شرکت های داخلی و خارجی خواهد بود که درصدد همکاری و مشارکت با طرف های ایرانی هستند.

آیین افتتاح این نمایشگاه امروز با حضور مقام های تجاری شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان، شهردار این شهر، شخصیت‌های خارجی و مدیران شرکت‌های حاضر در محل نمایشگاه‌های دائمی کراچی برگزار شد.

این نمایشگاه مهم ترین رویداد بین المللی پاکستان در حوزه صنعت ساختمان و معماری محسوب می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد یافت.

 

شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان پاکستان هفتمین رویداد نمایشگاهی در این‌ کشور همسایه با حضور مقتدرانه شرکت‌های ایرانی از دیماه سال گذشته است. طی کمتر از سه سال اخیر ۵ رویداد نمایشگاهی محصولات ایران در شهر کراچی و ۲ نمایشگاه نیز به ترتیب در لاهور و اسلام‌آباد برگزار شده است.

در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر نیز برگزار می‌شود.

غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه در فضایی با مساحت ۱۲۰ متر مربع با حضور ۷ شرکت از کشورمان میزبان شرکت‌های مختلف است و حضور قدرتمند ایران در عرصه صنعت ساختمان و معماری را به نمایش خواهد گذاشت.

بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان و مرز قریب به یکهزار کیلومتری مشترک با کشورمان، از ویژگی های تاثیرگذار در تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید