۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مکاکو، برندی معتبر در بازار محصولات فلزی

شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو،با توجه به کیفیت بالای محصولات، یک برند معتبر در بازار محصولات فلزی به ویژه فلزمس مطرح است.
مکاکو، برندی معتبر در بازار محصولات فلزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساخته ها: علیرضا ناظم، مدیرعامل شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو، گفت: گروه بازرگانی یکی از پیشتازان حوزه صنعت، سالیان متمادی است که در زمینه عرضه و توزیع انواع محصولات فلزی با کیفیت و قیمت رقابتی مشغول به فعالیت می باشد.

از جمله محصولاتی که ما عرضه می کنیم، می توان به لوله های مسی، اتصالات مسی، عایق های الاستومری ، مقاطع و باسبار مسی، کاتد مسی، مفتول مسی و سایر مقاطع و لوله های برنجی اشاره نمود. تمامی محصولات ارائه شده توسط گروه بازرگانی مکامو، با تاکید بر کیفیت و استانداردهای بین المللی تولید و به مشتریان ارائه می گردد. در واقع از تولید تا تحویل، تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتریان را اولویت قرار داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه برند مکاکو در بازار اظهار داشت، با توجه به همکاری موثر با شرکت های تولید کننده معتبر در کشور در قالب نمایندگی، از ماههای پیش رو مفتخر به گسترش چند برابری تنوع محصولات و افزایش چشمگیر ظرفیت عرضه در کشور هستیم.

علیرضا ناظم با تاکید بر اصل مشتری مداری گفت: بزرگترین مسئولیت و وظیفه ما در بحث مشتری مداری بعنوان یک نماینده رسمی فروش، ارائه تمامی بازخوردهای مالی  و اعتباری در بخش فروش و بازخوردهای فنی و کیفی در بخش کنترل کیفیت و انتقال تمامی آنها از مشتریان به تولید کنندگان است.

این شرکت با تکیه بر تیم جوان و تحصیل کرده به یک برند معتبر در بازار فلزات کشور بدل گردیده است.

وی افزود: در حوزه بازرگانی خارجی نیز تاکنون در نمایشگاه های متعددی در کشور امارات، عمان و قطر شرکت نموده ایم و در حوزه صادرات هم علیرغم وجود تحریم ها، حضور پررنگ تری در بازارهای خارجی نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

مدیر عامل شرکت آلیاژ شیمی خاورمیانه در انتها با اشاره به حضور در بیست و دومین نمایشگاه بیم المللی تاسیسات و سیستم سرمایشی و گرمایشی، اظهار داشت: ما سه هدف را از حضور در نمایشگاه تاسیسات دنبال میکنیم؛ هدف اول ما احترام به شرکت هایی است که مشتریان ما هستند و ما در نمایشگاه حضور پیدا میکنیم تا دیدار مجددی با آنها داشته باشیم. دوم شناساندن شرکت به مشتریان جدید است و در پایان قصد داریم به عنوان نماینده فروش، در تمامی عرصه ها تا حد امکان حضور داشته باشیم و محصولات تولید کنندگان را از این طریق معرفی کنیم.

دفتر مرکزی: تهران، قلهکخیابان یخچالروبروی بوستان خلیج فارس(موزه آب), پلاک ۸۲ساختمان آبانطبقه ۳واحد ۱۸

تلفن: ۲۲۰۰۶۰۷۸-۰۲۱

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید