۱۴۰۳/۰۲/۳۰

مقایسه یخچال عمق کابینت و یخچال عمق استاندارد

هنگام انتخاب یخچال و فریزر از بین دو سبک اصلی یخچال با عمق کابینت و یخچال با عمق استاندارد کدام را باید انتخاب کنیم.
مقایسه یخچال عمق کابینت و یخچال عمق استاندارد

به گزارش خبرنگار  اخبار ساخته ها؛ با تغییر سبک زندگی و طراحی خانه‌ها، لوازم خانگی نیز تغییر می‌کنند. داشتن یک اندازه یخچال برای هر آشپزخانه دیگر کافی نیست. علاوه بر انتخاب رنگ، سبک درب و سایر ویژگی‌ها شما می‌توانند هنگام انتخاب یخچال و فریزر از بین دو سبک اصلی یخچال با عمق کابینت و یخچال با عمق استاندارد انتخاب کنند.

اما علی رغم علایق شخصی شما، به نظر می‌رسد که طراحی آشپزخانه فعلی شما بهترین نوع یخچال و فریزر را مشخص خواهد کرد. برای اطمینان از مناسب بودن یخچال انتخابی ضروری است که فضای موجود خود را به دقت اندازه‌گیری کنید.در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب سبک طراحی یخچال در نظر بگیرید.

یخچال با عمق کابینت چیست؟

اصطلاح «عمق کابینت» در مورد یخچال می‌تواند فریبنده باشد زیرا اندازه‌ کانتر کابینت ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی، عمق کانتر کابینت آشپزخانه در حدود ۲۵ اینچ (۶۳٫۵ سانتیمتر) و عمق داخل کابینت به طور معمول ۲۴ تا ۲۴٫۵ اینچ (۶۱ تا ۶۲ سانتیمتر) می‌رسد. این بدان معناست که یخچال استاندارد امروزی، با عمق تقریبی ۳۰ اینچ (۷۶ سانتیمتر)، با فاصله چند اینچ از لبه کانتر کابینت بیرون می‌زند.یخچال با عمق کانتر طوری طراحی شده که تا حد امکان در کنار کابینت و سطوح کار شما ظاهری تمیزتر و سفارشی‌تر داشته باشد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که یخچال با عمق کانتر لزوماً دقیقاً در اندازه گیری میزهای پیشخوان شما دقیق نیستند، زیرا به فضایی برای باز شدن درب ها احتیاج دارید. درب یخچال اغلب به اندازه کافی بیرون زده و بدون اینکه به فضای پیشخوان مجاور ساییده شوند به راحتی باز می‌گردند. یخچال با عمق کانتر کوچکتر از یخچال معمولی است و این باعث می‌شود که برای آشپزخانه‌هایی که دارای فضای کمتری هستند بسیار مناسب باشد.یخچال با عمق کانتر چند ایراد دارند، از جمله هزینه بالای آنها. تولیدکنندگان محصولات با عمق کانتر کمتری در مقایسه با یخچال عمق استاندارد تولید می‌کنند. علاوه بر این، تولیدکنندگان معمولاً از مواد عایق گرانتر اما نازک تری برای تأمین هرچه بیشتر فضای داخلی استفاده می‌نمایند که به بالاتر رفتن هزینه آنها کمک می‌کند.

 یخچال با عمق کانتر در مدل‌های مختلفی از جمله یخچال ساید بای ساید و همچنین مدل یخچال درب فرانسه ارائه می‌شوند.

عمق استاندارد یخچال و فریزر چقدر است؟

عمق این مدل‌ها می‌تواند از ۳۰ تا ۳۴ اینچ (۷۶ تا ۸۶ سانتیمتر) باشد، در مقایسه با ۲۳ تا ۲۷ اینچی (۵۸ تا ۶۸ سانتیمتر) که در یخچال با عمق کانتر دیده می‌شوند. این عمق اضافی به معنای فضای بیشتر برای مواد غذایی است که باعث محبوبیت آنها می‌شود. اما این عمق اضافی فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می‌کند، که اگر در خانه کوچکتر باشید می‌تواند مشکل‌ساز شود.

عمق اضافه شده همچنین به معنای بیرون آمدن یخچال شما از میزهای پیشخوان و کابینت است که می‌تواند در بعضی از آشپزخانه‌ها ناهنجاری بصری ایجاد کند. به همین دلیل، طراحان غالباً کابینت مخصوصی دارند که متناسب با این نوع یخچال طراحی شده است، با این امتیاز که این کابینت فضای داخلی بیشتری نیز دارند.

از آنجا که یخچال با عمق استاندارد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، در هنگام خرید از حق انتخاب بیشتری در رنگ و نوع خواهید داشت. این بدان معناست که شما احتمالاً نیازی به انتظار برای رسیدن مدلی که می‌خواهید از کارخانه سفارش داده شود ندارید این به شما کمک می‌کند با سرعت بیشتری از آشپزخانه تازه طراحی شده خود لذت ببرید.یخچال و فریزر عمق استاندارد گران هم نیستند. شاید بتوانید پس انداز هزینه را برای سایر ویژگی های خانه خود اختصاص دهید.

یک نکته تخصصی: اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید، ممکن است راهی پیدا کنید که یخچال با عمق استاندارد خود را به صورت توکار درآورید. این کار همزمان که فضای زیادی را برای همه مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهد به شما نمای زیباتری ارائه می‌دهد. برای این کار، کابینتی با عمق ۲۷ اینچ (۶۸ سانتیمتر) نیاز دارید تا بدنه یخچال عمیق شما را مخفی کند. گزینه دیگر این است که از پیمانکار خود بخواهید دیواره پشت جایی که یخچال شما در آن قرار دارد را برش دهد تا بیشتر آن را به عقب بکشد.

اگر یخچال خود را تعویض می‌کنید، توصیه ما این است که یخچالی را انتخاب کنید که به بهترین شکل نیاز شما را برطرف می‌کند. اگر برای رفت و آمد راحت‌تر در آشپزخانه خود نیاز به صرفه‌جویی در فضا دارید، با یک یخچال با عمق کانتر پیش بروید. اگر یک خانواده پرجمعیت دارید ما تضمین می‌دهیم که یخچال با عمق استاندارد فضای کافی برای تأمین نیازهای روزانه شما را فراهم خواهد کرد.در همین حال، با اندازه‌گیری دقیق فضای خود از اشتباهات پرهزینه پرهیز کنید. حتی اگر یخچال را با همان مدل (نو) تعویض می‌کنید حتماً سه بار چک کنید. این مرحله ساده باعث می‌شود در روزی که یخچال جدیدتان از راه می‌رسد شوکه نشوید.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید