۱۴۰۳/۰۲/۰۸

معرفی ۲۰ هزار پرونده ساخت واحد مسکونی در خوزستان به بانک مسکن

عضو هیات عامل بانک مسکن گفت: ۲۰ هزار و ۲۰۰ پرونده مرتبط با ساخت واحدهای مسکونی به این بانک معرفی شدند.
معرفی ۲۰ هزار پرونده ساخت واحد مسکونی در خوزستان به بانک مسکن

به گزارش اخبار ساخته ها؛ علی کشاورز در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی حوزه وزارت راه و شهرسازی که همزمان با سفر استانی رییس جمهور به خوزستان برگزار شده، در جمع خبرنگاران افزود: به دستور سرپرست محترم بانک مسکن و به منظور رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به درخواست های مردمی در این میز ارتباطات مردمی حضور یافته ایم.

وی افزود: بانک مسکن یک بانک دولتی است که همواره سعی کرده در کنار مردم باشد و خانه دار کردن مردم ایران، از اهداف عالی این بانک به شمار می رود و به همین دلیل در سفرهای استانی رییس جمهور،خود را ملزم به حضور و پاسخگویی به مردم می دانیم.

کشاورز با اشاره به عملکرد بانک مسکن در تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: در راستای اهداف دولت برای ساخت مسکن برای مردم ایران، بانک مسکن تمام قد و با تمام توان در طرح نهضت ملی مسکن مشارکت دارد و تامین مالی بیشتر پروژه های نهضت ملی مسکن را با استفاده از منابع و نیروهای انسانی داخلی بانک به عهده گرفته تا افراد فاقد مسکن، خانه دار شوند.

عضو هیات عامل بانک مسکن به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۲۰۰ پرونده واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای تامین مالی به بانک مسکن معرفی شده که بیش از ۱۰ هزار واحد آن منجر به عقد قرارداد شده است.

وی افزود:در استان خوزستان بیش از ۱۰۸ هزار واحد مسکونی با تامین مالی بانک مسکن ساخته شده که حدود ۸۷ هزار واحد مسکونی آن تعیین تکلیف شده و ۲۱ هزار واحد هنوز تعیین تکلیف نشده است.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح پنجشنبه همراه با اعضای هیات دولت از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از نخبگان استان خوزستان و سران عشایر برای استقبال از رئیس جمهور حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع خبر: ایرنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید