۱۴۰۳/۰۶/۲۹

ضرورت آسیب شناسی پروژه های نهضت ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان بر ضرورت آسیب شناسی دقیق پروژه های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
ضرورت آسیب شناسی پروژه های نهضت ملی مسکن

به گزارش اخبارساخته ها؛ ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: بیش از ۴۹ هزار پروژه‌آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در کشور در مراحل مختلف طراحی و اجراست و عملیات اجرایی بیش از ۲۹ هزار پروژه در کشور آغاز شده که این حجم از پروژه نیاز به آسیب‌شناسی دقیق و یافتن مسائل و مشکلات موجود در آنها دارد.

مالکی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت تسریع در پاسخگویی به تقاضاهای مردم بیان کرد: شایسته نیست که نامه‌ای در سازمان بدون پاسخ بماند و کارشناسان و مدیران باید پاسخگویی در مقابل مراجعان و نهادهای نظارتی را در اولویت خود قرار دهند.

وی ادامه داد: تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود.

گفتنی است توسعه سامانه‌های مرتبط با فعالیت‌های سازمان ملی زمین و مسکن، آسیب‌شناسی در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت، پیگیری و تدوین پایش برنامه اجرایی و ارزیابی ۶ ماهه استان‌ها و گزارش عملکرد دفاتر تخصصی این سازمان از دیگر مواردی بود که در نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن به آنها پرداخته شد.

انتهای پیام/

منبع خبر: وزارت  راه و شهرسازی

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید