۱۴۰۳/۰۷/۱۴

شرکت تکوین رسانا تولید کننده اولین کنترلر تهویه مطبوع مبتنی برهوش مصنوعی

مدیر عامل شرکت تکوین رسانا اعلام کرد که این شرکت برای اولین در ایران، کنترلرهای سیستم تهویه مطبوع را مبتنی بر هوش مصنوعی تولید کرده است.
شرکت تکوین رسانا تولید کننده اولین کنترلر تهویه مطبوع مبتنی برهوش مصنوعی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ سامیار حقیقت مدیرعامل شرکت تکوین رسانا در گفتگویی خبری، در حاشیه نمایشگاه تاسیسات اعلام کرد: شرکت تکوین رسانا، در سال 1378 در زمینه طراحی و تولید سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان فعالیت خود را آغاز کرد. در چند سال اخیر، حوزه های حفاری نفت و گاز، طراحی دینامیکی تاسیسات ساختمان، و تولید سیستم های هوشمند تابشی سرمایش از سقف نیز به دامنه فعالیت های این شرکت اضافه شده است. 

حقیقت ادامه داد: بخش سیستم های هوشمند تابشی سرمایش در شرکت تکوین رسانا دانش بنیان است، و برای اولین بار در کشور، کنترلرهای سیستم تهویه مطبوع را مبتنی بر هوش مصنوعی تولید کرده ایم. در گذشته این کنترلرها خطی بودند، اما ما توانستیم آنها را بر مبنای  هوش مصنوعی طراحی و تولید کنیم. این پیشرفت با اخذ گواهی دانش بنیان همراه بوده و به تولید انبوه این محصولات منجر شده است. 

وی با اشاره به سیستم های هوشمند تابشی سرمایش از سقف، این مجموعه اظهار نمود: کنترلرهای تهویه های تولید شده در شرکت تکوین رسانا بصورت خودکار دما و تهویه مطبوع خانه را اندازه گیری و کنترل میکنند. این سنسورها به مرکز هواشناسی کشور متصل هستند و به صورت لحظه ای در جریان تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند.

 مدیرعامل شرکت تکوین رسانا در ادامه افزود: در حال حاضر بخش تحقیق و توسعه این مجموعه در حال کار بر روی انواع مختلف کنترلرها است. همچنین ما در حال تحقیق بر روی سیستم های تهویه مطبوعی هستیم که از هوا به عنوان عامل تهویه استفاده می کنند.

حقیقت در انتها با اشاره به نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی،  گفت: ما قصد داریم پکیج کاملی از سیستم های هوشمند تابشی سرمایش از سقف را به معرض دید علاقمندان قرار دهیم. علاوه بر این، برای اولین بار در ایران موفق به تاسیس تاسیسات لازم برای سیستم های سرمایشی شده ایم و به تولید کنترلرهای هوش مصنوعی مرتبط با آنها نیز در ایران پرداخته ایم.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید