۱۴۰۳/۰۲/۰۹

شرکت تدبیر تهویه صبا

شرکت تدبیر تهویه صبا فعالیت خود را از سال 1392 در زمینه مشاوره، طراحی،اجرا، فروش و خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع آغاز نمود.
شرکت تدبیر تهویه صبا

به گزارش اخبار ساخته ها؛ شرکت تدبیر تهویه صبا فعالیت خود را از سال 1392 در زمینه مشاوره، طراحی،اجرا، فروش و خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع با هدف ارائه خدماتی بالاتر از معیارهای رایج آغاز نمود و مهم ترین هدف خود را کسب رضایت کامل و فراهم آوردن آسایش در منازل و محل کار مشتریان خود قرار داد.
در راستای تامین اهداف مورد نظر این مجموعه با اخذ نمایندگی از برندهای معتبر و روز دنیا اقدام به ارائه خدمات به هموطنان عزیز نمود.
آغاز این فعالیت با ارائه محصولات کمپانی گودمن همراه بود و از سال 1394 محصولات دایکین نیز به سبد کالایی این مجموعه اضافه گردید. در سال 1395 با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری از کمپانی کامفورت نمود. 
محصولات کامفورت در سه بخش داکت اسپلیت،چیلر و فن کویل با توجه به راندمان بالا،مصرف انرژی کم و کیفیت بالای تولید به سرعت در بازار جایگاه ویژه خود را به دست آورد و تبدیل به یکی از معتبر ترین و محبوبترین برندها از نظر مصرف کنندگان گردید و زمینه رضایتمندی مشتریان قدیمی مجموعه را نیز فراهم آورد.
همزمان با ورود محصولات کامفورت و افزایش فروش،مجموعه تهویه صبا در جهت پیشیرد اهداف در زمینه طراحی و خدمات پس از فروش اقدام به جذب نیرو های مجرب و تحصیلکرده نمود تا با به کارگیری نرم افزار های روز دنیا خدماتی شایسته و درخور مشتریان خود ارائه نماید و باور داریم که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت خدمات قبل و بعد از فروش مجموعه نیز فراتر از استاندارد های رایج بازار میباشد و موجب تمایز با دیگر همکاران گردیده است. 
آدرس:   آدرس :پاسداران ، خیابان بوستان هشتم ، پلاک 108 ، واحد 12  

تلفن : ۲۲۵۷۷۷۶۶-۰۲۱

ایمیل : info[at]ttsaba.ir

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید