۱۴۰۳/۰۲/۰۱

شرکت‌های دانش بنیان حلقه ارتباط بخش تحقیقات و صنعت ساختمان هستند

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت ساختمان به صورت ویژه استفاده می‌شود، این شرکت‌ها حلقه ارتباط بین بخش تحقیقات و صنعت ساختمان هستند.
شرکت‌های دانش بنیان حلقه ارتباط بخش تحقیقات و صنعت ساختمان هستند

به گزارش اخبار ساخته‌ها؛ بهمن عبداللهی در ادامه بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان سال 1401 که به بیست و دومین دوره برگزاری آن رسیده‌ایم در محل نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و اتاق تعاون ایران  دو ماه قبل نیز نمایشگاه صنعت ساختمان ایران در کشور الجزایر برگزار کرده است.

وی این نمایشگاه را بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور اعلام کرد که بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه، چین،‌ امارات در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات است. در نمایشگاه، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی، آخرین دستاوردهای حوزه صنعت ساختمان را به اشتراک می‌گذارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گروه‌های کالایی مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه ای، نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز، لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان، لوازم و تاسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان، آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم‌های متحرک، ابزار، لوازم و ماشین آلات کارگاهی و خط تولید مصالح، خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه، تشکل‌های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات برگزر می شود.

در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات است. در نمایشگاه، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رشد کنند.

تولید کنندگان مصالح ساختمانی، شرکت‌های ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات، مهندسان شهرسازی، مهندسان عمران، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز و انجمن صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایران از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۴ مردادماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از بیست ودومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دیدن کنند.

انتهای پیام/

 

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید