۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سقف‌های وافل جایگزین یونولیت در پروژه‌های ساختمانی

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: سقف های وافل جایگزین یونولیت در پروژه های ساختمانی شد و صنعتی سازی به کمک سازندگان مسکن آمد.
سقف‌های وافل جایگزین یونولیت در پروژه‌های ساختمانی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ فرشید پور حاجت گفت: افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت یونولیت سبب شده است که اقبال به سمت فناوری های نوین ساختمانی افزایش پیدا کند و با کاهش شیوه های دستی و سنتی و بهره گیری از روشهای صنعتی شاهد کاهش چشمگیر هزینه ها در ساخت وسازها خواهیم بود.

او ادامه داد: با اجرای این طرح استفاده از فناوری های روز دنیا علاوه بر افزایش سرعت در اجرای طرح شاهد کاهش قیمت تمام شده ساخت هستیم و در آینده نزدیک سقف های وافل در تمامی پروژه های ساختمانی جایگزین یونولیت سقفی می شوند.

پورحاجت به مزایای بکارگیری سقف های وافل اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای سقف های وافل در پروژه های ساختمانی می توانیم سقف ۱۰ ساختمان را درست کنیم به طوری که با پرداخت قیمت ساخت یونولیت در دو پروژه می توانیم علمیات سقف ده پروژه را اجرایی کنیم

وی تاکید کرد: پیش از این با جهش قیمت یونولیت تصور می شد که عملیات اجرایی بسیاری از پروژه های ساختمانی دچار اختلال شود اما این جایگزینی سبب حل مشکل شد و بنابراین از این پس شاهد تسریع در عملیات ساخت وساز خواهیم بود.

شایان ذکر است از ماه گذشته با کمبود مواد اولیه بسیاری از کارخانجات پتروشیمی شاهد افزایش چشمگیر ۴۰۰ درصدی قیمت یونولیت در بازار بودیم که این امر تاثیر منفی در کاهش حجم ساخت وسازها و تعویق در اجرای پروژه ها را به جای گذاشت.

انتهای پیام/

منبع خبر: خبرآنلاین

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید