۱۴۰۳/۰۲/۱۷

سرامیک کوثر،پیشرو در تولید قطعات سرامیکی صنعتی با طرح های جدید

شرکت سرامیک کوثر باتولید قطعات سرامیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته است نیازهای صنعتگران را تامین کند.
سرامیک کوثر،پیشرو در تولید قطعات سرامیکی صنعتی با طرح های جدید

  به گزارش اخبار ساخته ها؛ سپیده تبریزی مدیر عامل شرکت سرامیک کوثر در نشست خبری، در حاشیه نمایشگاه تاسیسات عنوان کرد: شرکت سرامیک کوثر در سال گذشته، همانند سال های قبل، تلاش نموده تا محصولات مشتریان را بر اساس نیازها و خواسته های آنان تولید و عرضه کند.علاوه بر این، با توجه به درخواست های مشتریان، قالب های خواص طراحی و سپس محصول مورد نظر تولید می شود.

وی در ادامه افزود: در طی چهار دهه فعالیت مداوم مجموعه سرامیک کوثر، همیشه تمرکزما بر تضمین رضایت مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت بوده است. در سال گذشته نیز، با توجه به سفارشات دریافتی، به منظور تولید محصولات جدید، قطعات جدیدی به مجموعه اضافه شده اند.

تبریزی در خصوص چگونگی سنجش کیفیت تولیدات این مجموعه، اظهار کرد: شرکت سرامیک کوثر در صنعت ریسندگی، بافندگی و بطور کلی نساجی، تاسیسات، کابل و.... فعالیت دارد و مشتریانی که نیاز به قطعات سرامیکی دارند، به ما مراجعه میکنند. در تمام مدت فعالیت، تلاش ما همواره بر این اصل استوار بوده است که درتولید محصولات سرامیکی مورد نیاز صنایع، از لحاظ کیفیت، حرف اول را در ایران بزنیم و تا کنون بازخورد مشتریان ما و رضایتشان، نشان از کیفیت مطلوب تولیدات شرکت دارد.

وی در ادامه با اشاره به طرح های توسعه ای این شرکت، افزود: در حال حاضر، مشغول طراحی و ساخت برخی قطعات سرامیکی هستیم که در تاسیسات کاربرد دارد.

مدیر عامل شرکت سرامیک کوثر، در خصوص چالش های تامین مواد اولیه مورد نیاز این مجموعه، گفت: تمام مواد اولیه مورد استفاده در تولید ما معمولا وارداتی هستند و هیچ کدام از آنها در داخل کشور تولید نمی شود. معضل اساسی که معمولا با آن مواجه می شویم، تامین مواد اولیه مورد نیاز و واردات آنها به کشور است. در بعضی موارد، باید هزینه های چند برابری را متحمل شویم تا بتوانیم مواد اولیه مطلوب را تهیه کنیم.

وی افزود: بزرگترین مزیت رقابتی محصولات ما کیفیت و قیمت مناسب است تا صنعتگران بیشتری بتوانند از آنها بهره ببرند.

تبریزی در خاتمه اظهار نمود: مدیریت مجموعه در مسیری که توسط بنیان گذار آن، آقای اصغر تبریزی، پدر مرحوم من، تدارک دیده شده بود، پیش می رود. آقای تبریزی نه تنها بنیان گذار این مجموعه بودند، بلکه اغلب دستگاه هایی که در کارخانه استفاده می شود را ایشان طراحی و ساخته اند و تعدادی دستگاه های دیگر نیز متناسب با نیاز بازار به مجموعه اضافه شده است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید