۱۴۰۳/۰۲/۰۹

سازه های فولادی در افزایش عمر ساختمان تاثیر گذار هستند

مدیر گروه ساختمانی بهمن‌ گفت: سازه های فولادی و بتنی در افزایش عمر مفید ساختمان به ویژه برج های بلند مرتبه تاثیر گذار هستند.
سازه های فولادی در افزایش عمر ساختمان تاثیر گذار هستند

نایب  مدیر دفتر ساختمانی بهمن در حاشیه نمایشگاه سازه های فولادی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها  با بیان اینکه بحث ساخت واحدهای مسکونی از طریق سازه های فولادی و همچنین بتنی توسط سازندگان طرفداران خاص خود را دارد گفت:  نمی توانیم  بگویم که فقط سازه های فولادی یا بتنی  مناسب هستند چراکه هرکدام از این سازه ها در حوزه ساخت وساز مزایای  خاص خود را دارد.

او ادامه  داد: در حال حاضر سازه های فولادی و همچنین سازه های بتنی ضد زلزله ساخته شده و از سوی دیگر در حوزه سرمایشی و گرمایشی در بحث ساخت وساز هرکدام از آنها بسیار موثر هستند. 

نایب ادامه داد:  با توجه به ارتفاع برج و پروژه ها  سازه های فولادی و ساختمانی ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر دفتر ساختمانی بهمن بیان کرد: بیشتر سازه های فولادی در بخش اسکلت ساختمان به کار گرفته می شود و در خصوص افزایش عمر ساختمان ها به طور قطع در ارتفاع برج های بلند طبیعتا تاثیر دارد به ویژه برج هایی که بیش از ۳۰طبقه هستند حتما تاثیر گذار خواهد بود.

نایب گفت: گروه ساختمانی بهمن‌  با  شرکت اکام بتن هم همکاری طولانی مدتی داشته و از جمله  شرکت‌هایی هستند که برای سازه های ساختمانی ما بتن آورده اند.

او گفت: شرکت آکام بتن در پروژه های ساختمانی ما در کرج همکاری خوب و به موقعی داشته و از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات بسیار خوب و مناسب بوده است.

 

شرکت ساختمانی بهمن در تهران و کرج و یزد پروژه های زیادی داشته و در شهرهای  از جمله خوزستان و ایلام هم پروژه‌های را داشته است این شرکت بالغ بر ۱۵ سال سابقه فعالیت داشته است.

 

 

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید