۱۴۰۳/۰۲/۳۰

ساخت ۳۵ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: این نهاد با همراهی راه و شهرسازی ۳۵ هزار واحد مسکونی احداث می کند.
ساخت ۳۵ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدجواد اسماعیلی مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: این واحدهای مسکونی در ۲۷ استان کشور و با کیفیت و مطلوبیت احداث و تحویل متقاضیان می شود.

وی تصریح کرد: در کلیه این پروژه ها ستاد اجرایی امام به عنوان کارگزار صفر درصد انتخاب شده و سعی می کند تا واحدهای مسکونی مناسبی را احداث و به متقاضیان در استان های مختلف تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: این ۳۵ هزار واحد با پیشرفت ۵۰ درصد و در بیش از ۲۷ استان کشور در حال احداث است که از این تعداد یک هزار واحد متعلق به استان اردبیل است.

اسماعیلی افزود: ۱۸۰ واحد مسکن احداثی ستاد اجرایی امام اسفند سال گذشته در این استان به بهره برداری رسید و امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد تکمیل و تحویل ۳۶۰ واحد مسکن به متقاضیان بودیم.

وی با بیان اینکه مابقی واحدها نیمه اول سال آینده تکمیل و تحویل ثبت نام شدگان می شود، خاطرنشان کرد: در کلیه پروژه ها مصالح درجه یک و با کیفیت همراه با نشان استاندارد مورد استفاده قرار گرفته تا ساخت و تحویل واحدهای با کیفیتی را شاهد باشیم.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کلیه واحدها با انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب، آسفالت و روشنایی معابر تحویل داده می شود که جا دارد از همکاری های وزارت نیرو، نفت و شهرداری ها قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: پروژه ها به محض تکمیل و آماده شدن با محوطه سازی تحویل متقاضیان می شود و آنها تنها با سلیقه شخصی خود کابینت را نصب و در آن سکونت می کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) یادآور شد: ستاد اجرایی امام در ساخت این واحدها با همراهی و نظارت نظام مهندسی و عالیه راه و شهرسازی سعی دارد تا با رعایت استانداردها و نصب سیستم اطفای حریق واحدها را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهد.

انتهای پیام/

منبع خبر: بازار

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید