۱۴۰۳/۰۲/۱۷

ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

۱۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن در قالب کمک به ساخت و تکمیل این واحدها با امضای تفاهم‌نامه ای بین این بنیاد و سازمان بهزیستی ساخته می شود.
ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

به گزارش اخبار ساخته ها؛ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف کمک به احداث و یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی (در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر) در شیرخوارگاه شبیر انجام شد.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به جمعیت ۹۰ میلیونی کشور خاطرنشان کرد: بدون شک از این تعداد جمعیت افرادی هستند که از نظر جسمی کم توان بوده و افتخار ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که خادم این مددجویان باشیم.

اکبر نیکزاد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است که سالیانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که ۲۰۰ هزار آن در روستاها و ۲۰۰هزار آن در شهرها است، در راستای نهضت ملی مسکن بسازد که ۵ درصد از آن متعلق به نهادهای حمایتی همچون مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.

وی اظهار داشت: به همین منظور و بر اساس تفاهم‌نامه‌ بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور ساخت واحدهای روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

نیکزاد با اشاره به ساخت مسکن‌های متمرکز توسط این بنیاد تاکید کرد: بر اساس قانون ۵ درصد از این گونه ساخت و سازها با معرفی کمیته امداد و بهزیستی کشور به محرومان و متقاضیان تحت پوشش این نهادها تعلق خواهد گرفت.

وی یادآوری کرد: با معرفی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و تعلق تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بلاعوض بهزیستی به این افراد در روستاها و شهرها مسکن آنها بین ۶ ماه تا یک سال ساخته و تحویل خواهد شد.

منبع خبر: ایرنا

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید

نظرات

  • Image
    علی فلاحی نسب 1 سال پیش پاسخ

    من یک معلول شدید از ناحیه چشم دارای دوفرزندکه یکی دختر ۱۷ساله بابک دربه اوتاق شمارا به قرآن بدادمابرسید یاخدایامحمد

  • Image
    محسن 1 سال پیش پاسخ

    ۶ سال خواهر شوهر خواهرم برای مسکن درخواست دادن تا الان هم ۱۶۰ میلیون از پارسال تا حالا دادیم خبری نیست اگه یه ماشین خرید بودیم دوبرابر شده بود

  • Image
    موسی امیری 1 سال پیش پاسخ

    باسلام وخسته نباشیدبنده مستاجرهستم وبیکاری بااین وضعیت اقتصادوگرانی وبنده یک پسرمعلول داره وتوان پوشاک ودارویی راندارم لطفابه گوش مسولین برسین تاکمکی به حال بنده بکنن ممنون

  • Image
    روح‌الله 1 سال پیش پاسخ

    سلام به مسئولین مددجوی تحت‌پوشش‌بهزیستی هستم دارای چهار فرزند مستاجر خودرو ندارم‌ ازمسئولین وخیرین مسکن ساز میخوام کمک کنن خدا خیرتون بده

  • Image
    مهرداد 1 سال پیش پاسخ

    مهرداد