۱۴۰۳/۰۲/۰۵

رفع نقایص ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا بهار سال آینده

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۲۵هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
رفع نقایص ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا بهار سال آینده

حبیب اله چاغروندی عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اخبار ساخته ها از رفع موانع و مشکلات موجود در اجرای مسکن در شهرهای جدید خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا نخستین واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند که تکمیل شده‌اند به بهره‌برداری برسند.

 عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص بهره‌برداری از واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهر هشتگرد نیز توضیحاتی ارایه کرد و افزود: در اجرای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مشکلاتی وجود داشت که تلاش شده تا موانع موجود

 چاغروندی در خصوص مسکن مهر پردیس گفت: در شهر جدید پردیس متقاضیان مسکن حدود ۸۴ هزار نفر بودند که عملیات اجرایی واحدهای مسکونی برای این تعداد واحد آغاز شد. مقرر است تا برخی از واحدهای مسکن مهر پردیس که مشکلاتی داشتند رفع نقص شوند و واحدهای باقیمانده نیز آغاز شوند.

 وی افزود: حدود ۲۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس که نقایصی در اجرا داشتند تا بهار سال آتی نقایص‌شان برطرف و بهره‌برداری می‌شوند. و برای ۵ هزار واحد مسکن مهری که از سال ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آنها آغاز شده است برنامه ریزی شده تا در سال آینده تکمیل و بهره‌برداری شوند.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید