۱۴۰۳/۰۲/۰۹

راه‌اندازی سیستم نمای یونیتایز طی روزهای آینده در شرکت آلوپن

سیستم نمای یونیتایز طی روزهای آینده به منظور تکمیل زنجیره ارزش و توسعه کسب‌ و کار شرکت آلوپن، راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازی سیستم نمای یونیتایز طی روزهای آینده در شرکت آلوپن

به گزارش اخبار ساخته ها؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ساختمانی معلم، شرکت آلوپن از شرکت‌های تابعه هلدینگ ساختمانی معلم، با وجود شرایط تحریمی و مشکلات مربوط به واردات کالاها، با اخذ مجوزهای لازم، برنامه‌ریزی برای انتقال دانش فنی نمای یونیتایز از شرکت ALUK ایتالیا را از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و ثبت سفارش خرید ۲ دستگاه اره تمام اتومات چهارمحوره و یک دستگاه CNC چهارمحوره از شرکتFOM  ایتالیا را به انجام رساند.

بر اساس این گزارش، تجهیزات مذکور که از شرکت FOM به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات برش صنعت آلومینیوم در دنیا به ارزش ۴۵۰ هزار دلار خریداری شده بود، در شهریورماه سال جاری ترخیص شده و از بهمن ماه در حال راه‌اندازی است و به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، نمای یونیتایز از نماهای ساختمانی زیبا و پرسرعت در اجرا و یکی از مدرن‌ترین نماهای ساختمانی در جهان است که تولید نما را به صورت صنعتی و انبوه امکان‌پذیر می‌سازد. سرعت بالا و سهولت در نصب این نوع نما باعث شده تا مشتریان بیشتری به آن روی بیاورند؛ چرا که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود.

همچنین از جمله مهم‌ترین مزایای نمای یونیتایز می‌توان به کیفیت بالای ساخت، سرعت نصب بالا، عایق‌بودن در برابر صدا و گرما، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه نصب، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت، تنظیم سیستم تهویه هوا، ظاهر زیبا و شیک، استفاده از نور خورشید برای روشنایی داخلی ساختمان، مقاومت در برابر زلزله و مناسب برای نمای ساختمان‌های بلند مرتبه یاد کرد.

علاوه بر این به علت سرعت بالای نصب و اجرای یونیتایز، این سیستم را می‌توان در یک‌سوم زمانی که برای سیستم استیک مورد نیاز است اجرا کرد.

ضمن اینکه، سیستم یونیتایز برای ساخت‌وسازهایی که در آن هزینه نیروی کار در محل احداث پروژه بالا است و نیز در جاهایی که عملکرد و کارایی بسیار بالا مورد نیاز است مثل بارهای ناشی از باد، ضرورت محافظت در برابر رطوبت یا هوا و مقاومت در برابر زلزله یا انفجار بسیار مناسب است.

انتهای پیام/

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید