۱۴۰۳/۰۲/۰۹

خبر جدید مجلس درباره مسکن

در قوانین مصوب برای ساماندهی بازار زمین و مسکن، مجلس دولت را ملزم کرده تا این سامانه‌ها را به‌روز رسانی کند.
خبر جدید مجلس درباره مسکن

به گزارش اخبار ساخته ها؛ محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت فعالیت سامانه های پیش بینی شده برای ساماندهی بازار مسکن، بیان کرد: در قوانین مصوب برای ساماندهی بازار زمین و مسکن، مجلس دولت را ملزم کرده تا این سامانه‌ها را به‌روز رسانی کند و همه اطلاعات پیرامون زمین و مسکن در این سامانه ها جمع‌آوری شود. از طرف دیگر همه دستگاه‌ها از جمله قوه قضاییه، نیروی انتظامی و وزارت ارتباطات را مکلف کردیم که همه اطلاعات خدمات گیرندگان را در این سامانه‌ها بارگذاری کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: هنوز  سامانه‌های پیش بینی شده مانند سامانه املاک و اسکان و سامانه سادا کامل نیست و همه اطلاعات در این سامانه ها جمع آوری نشده است و همه جامعه هدف ما در این سامانه ها نیستند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما در قانون تاکید کردیم همه دستگاه ها باید اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا به یک تحلیل درستی راجع به موضوعات مسکن برسیم و برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم. اکنون از نظر ما عملکرد سامانه های پیش بینی شده در حوزه مسکن قابل قبول نیست. قطعا کمیسیون عمران به نظارت خود بر عملکرد این سامانه ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع خبر: گسترش

نظر خود را درباره این خبر ثبت نمائید